Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svisjet innom tv-shop i dag :sjenert: og så reklame for en hudpleieserie som visstnok Jessica Simpson og Alicia Keys anbefalte for uren hud.

Noen som har erfaring med denne? Jeg er svært fristet til å prøve, prisen var ikke urimelig for pakken....

http://www.tvshop.com/index.phtml?set_country=NO

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd og jeg ble skuffet. Funker sikkert bra på noen, men jeg fikk verre hud da jeg begynte å bruke den. Ble veldig tørr og flasset av. Har du skikkelig fet hud kan den vel ha noe for seg, men har du tendens til tørr hud er den en katastrofe.

Skrevet

Høres ikke så lovende ut, jeg har jo tendenser til tørr hud....

Hvor lenge prøvde du den? Flere som har gjort seg erfaringer?

Skrevet

bestilte den vel i mai/juni. Har enda ikke brukt opp produktene. Spesielt den vaskekremen du skal vaske deg med morgen og kveld er skikkelig vondt for huden. De har store korn som skrubber skikkelig. Ble skikkelig rød og huden så rett og slett ikke ut. Brukte den derfor ikke "etter boka" mer enn 1 uke. Har brukt dagkremen og nattkremen litt sånn dann og vann i ettertid ( må jo få brukt det opp) men jeg syns ikke noe om lukten heller. Nå er jeg 35 år da, så den funker sikkert bedre på tenåringsacne kanskje.

Skrevet

Jeg har ikke prøvd denne serien selv, men på et amerikansk forum jeg er en del på vet jeg om veldig mange som er fornøyde med produktene. Særlig de som har problemhud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...