Gå til innhold

Må man ha venner for å få seg dame?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen venner. Ikke fordi jeg ikke kan få, men fordi jeg trives best uten venner. Har kvittet meg de vennene jeg hadde fra barndommen og unngår å skape nye vennskap f.eks på jobb.

Kan dette gjøre det vanskligere å få dame?

Ville du styrt unna en mann som ikke vil ha venner?

Anonymkode: 2d697...882

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det spørs helt på jenta, og på hva slags menneske du er. Om du er en god person vil du helt sikkert finne noen.

Endret av Blod
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min eks hadde ingen venner. Han hadde likevel et nettverk av familie, jobb, eksen, barna og en del bekjente. Men altså ingen venner. Det hadde selvfølgelig vært enda bedre om han hadde hatt venner, men det var ikke de eventuelle vennene jeg var interessert i, det var ham. 

Så nei, for min del spiller det ingen rolle.

Anonymkode: 077e6...25a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

De aller fleste kvinner ønsker en mann som er omgjengelig og likt av andre. Så hvis du ikke har noen venner og hun i tillegg skal være på samme måte som deg, så kan det nok hende at du kommer til å slite litt for å finne den jenta.

Men livet er fullt av overraskelser, så det kan nok hende at du finner ei dame som er like sær som deg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det pleier å være et rødt flagg med mindre man har hatt en tøff barndom og vil bort fra den.

Anonymkode: 96d84...75e

• Nyttig 1
Skrevet

For meg er det viktig at han har venner, da jeg ikke har noen selv.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lettere å møte den rette hvis du møter mange. Og å bli kjent med venners venner er en vanlig måte å møte nye på. De fleste ønsker en kjæreste som har et eget sosialt liv.

Men det finnes sikkert noen som passer for deg uansett.

Anonymkode: 58f75...d75

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så er det litt sært, jeg hadde nok tenkt meg om en og tre ganger før jeg hadde involvert meg i noen uten en eneste venn.

Anonymkode: 2fbc2...bf1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Einus skrev (2 minutter siden):

De aller fleste kvinner ønsker en mann som er omgjengelig og likt av andre. Så hvis du ikke har noen venner og hun i tillegg skal være på samme måte som deg, så kan det nok hende at du kommer til å slite litt for å finne den jenta.

Men livet er fullt av overraskelser, så det kan nok hende at du finner ei dame som er like sær som deg.

Jeg er omgjengelig og veldig godt likt. Det er mange som prøver seg og vil bli venn med meg. Men jeg har utviklet teknikker som holder de på avstand på en sympatisk måte. Så ingen føler seg avvist.

Jeg er ikke ute etter en dame som selv ikke vil ha venner. Jeg vil ikke ha en kopi av meg selv. Hun får ah så mange venner hun vil. Men jeg vil ikke bli venner med hennes venner, der setter jeg ned foten.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ingen venner. Ikke fordi jeg ikke kan få, men fordi jeg trives best uten venner. Har kvittet meg de vennene jeg hadde fra barndommen og unngår å skape nye vennskap f.eks på jobb.

Virker som du er introvert og da er det nok en introvert dame som passer best for deg, så utvalget vil jo da selvfølgelig bli mindre. Men overraskelser skjer, kan du finner en dame som er ekstrovert og dere passer sammen som hånd i hanske, for da drar hun inn venner til dere begge... 😃

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde stusset over en date som ikke hadde venner, spesielt om jeg fik vite at han dyttet bort alle som prøvde komme nær han. 
Og om han aktivt tok avstand fra mine venner, så hadde det blitt satt en strek der. 

Anonymkode: f2562...f62

• Liker 3
Skrevet
Useless skrev (2 minutter siden):

Virker som du er introvert og da er det nok en introvert dame som passer best for deg, så utvalget vil jo da selvfølgelig bli mindre. Men overraskelser skjer, kan du finner en dame som er ekstrovert og dere passer sammen som hånd i hanske, for da drar hun inn venner til dere begge... 😃

Unnskyld meg, men leste du svaret hans? Han ønsker ikke å være venner med hans kommende kjærestes venner!

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, Einus said:

Unnskyld meg, men leste du svaret hans? Han ønsker ikke å være venner med hans kommende kjærestes venner!

Skrev mitt svar mens han skrev sitt desverre. Men ja, da stiller ting seg svært annerledes, han vil da få et svært snevert utvalg. 

AnonymBruker
Skrevet

For min del er det ikke så nøye. Jeg har ikke så mange venner selv og om han ikke hadde hatt det så hadde det ikke nødvendigvis vært et problem. Det er viktigere at jeg liker han og at vi har god kjemi osv.

Eksen hadde ingen venner og det var greit nok, men han hadde også få interesser. Så vi ble gående mye oppå hverandre og det trives ikke jeg med. Jeg liker bedre om man har egne ting å holde på med og at man også kan ha litt alenetid uten at den er der konstant.

Anonymkode: 6d681...f7e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg er omgjengelig og veldig godt likt. Det er mange som prøver seg og vil bli venn med meg. Men jeg har utviklet teknikker som holder de på avstand på en sympatisk måte. Så ingen føler seg avvist.

Jeg er ikke ute etter en dame som selv ikke vil ha venner. Jeg vil ikke ha en kopi av meg selv. Hun får ah så mange venner hun vil. Men jeg vil ikke bli venner med hennes venner, der setter jeg ned foten.

Da blir du helt uaktuell for meg, og mange andre. For jeg vil ha en kjæreste som synes det er fint å gå på konsert/teater med venner, spise middag med venner og dra på ferier og hytteturer med venner.

Er det egentlig en kjæreste du vil ha, eller vil du mest ha ei fast å ligge med?

Anonymkode: 58f75...d75

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vel stilt meg spørsmålet hvorfor de vil ha en partner, om de ikke vil ha venner. 

Anonymkode: ca286...7ba

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er noe som heter vis meg dine venner , og jeg skal si deg hvem du er. Høres ut som en tung bør for en kjæreste,  å skulle date en så sær og ensom mann . Hadde nok skygget unna .

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde vel stilt meg spørsmålet hvorfor de vil ha en partner, om de ikke vil ha venner. 

Anonymkode: ca286...7ba

Det er sant. Det er nok viktig å se på hvorfor noen ikke har venner og hva de ønsker ut av et forhold.

Anonymkode: 6d681...f7e

Skrevet

Jeg liker godt å være med venner. Så da hadde ikke du og jeg passet sammen. Men det fins helt sikkert jenter som også er som deg. Da er det jo fint at dere er like

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame og har mistet kontakten med nesten alle venninner etter at jeg fikk barn. Men disse vennskapene ga meg veldig lite og jeg føler på at jeg ikke har møtt de rette venninnene. Så for meg er en kjæreste 1000 ganger viktigere enn venninner. Hadde ikke brydd meg om en mann jeg datet ikke hadde venner. 

Anonymkode: 20ef8...d7f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...