Gå til innhold

Oppstart av Cerasette, når sluttet blødningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De av dere som har erfaring med Cerasette, når sluttet blødningen etter vanlig menstruasjon? Mistet dere helt? Eller uregelmessig menstryasjon?

Anonymkode: 1130f...d0f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter 3 mnd med å blø hver dag. Selvmordstanker og deprimert sluttet jeg på cerazette. Ble normal igjen.

Anonymkode: 61cb1...fce

AnonymBruker
Skrevet

Hadde regelmessig mens. 

Anonymkode: 3ce61...adc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ga opp etter 6 uker med blødninger, og byttet til microgynon. 
Men cerasette er ganske kjent for å ha mye bivirkninger, og veldig mange velger bytte merke på grunn av det. Så vidt jeg vet er det kun en jeg kjenner som har vært fornøyd med den, alle andre har byttet. 

Anonymkode: 4b9e1...5ab

AnonymBruker
Skrevet

Hadde regelmessig menstruasjon forrige runde jeg brukte Cerazette. Etter forrige svangerskap har det vært helt annerledes. Begynner noen ganger å blø lenge før forventet mens og noen ganger ikke i det hele tatt. Ammer enda om natten,  så vet ikke om dette kan påvirke.

Anonymkode: 2e314...4fb

AnonymBruker
Skrevet

Blødde flere uker, måtte slutte. Mest pga stemningsleie ble dårlig, skikkelig dårlig.

Anonymkode: 33596...2f1

AnonymBruker
Skrevet

Blødde av og på i 6 måneder. Så stoppa blødningene helt. Har ikke hatt mensen på 10 år. Ingen andre bivirkninger.

Anonymkode: 601ec...dbc

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Blødde i en måned ved oppstart, samt et relativt stort kviseutbrudd på brystet. Det er ti år siden, nå blør jeg bare en dag eller to hvis jeg glemmer en pille. Funker fjell.

Anonymkode: cfcd5...dff

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Blødde i en måned ved oppstart, samt et relativt stort kviseutbrudd på brystet. Det er ti år siden, nå blør jeg bare en dag eller to hvis jeg glemmer en pille. Funker fjell.

Rettelse, det er kanskje 12 år nå. Tror jeg startet på dem som 18 åring.

Skrevet

Jeg blødde i elleve uker da jeg startet opp. Småblødninger so vart fremdeles ett bedre alternativ fra den vanlige menstruasjonen. So hadde jeg ikke blødninger på et år. Fikk så en blødning på to uker, pause tre dager og så en uke til. Satser på at det er lenge til neste gang.

For meg er det likevel verdt det. Blødningene jeg har er så små at det ikke skaper problemer i dagliglivet og jeg kan sove hele natten.

AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg begynte på de blødde jeg mer eller mindre konstant, men sluttet og begynte på nytt og har ikke blødd en dråpe siden (13 år siden).

Anonymkode: aa054...d72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...