AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Jeg er dame som ikke har et godt forhold til moren min, og ikke nært forhold til yngre halvsøsken. Faren min døde i barndommen. Så jeg lurer på hvor viktig de fleste menn synes det er å komme fra en god familie eller det å ha mye og god kontakt med familien sin? Kan dette være et hinder for å finne en god kjæreste? Anonymkode: 41686...365
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Noen som vil si hva de tror? 🤔😅 Anonymkode: 41686...365
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er dame som ikke har et godt forhold til moren min, og ikke nært forhold til yngre halvsøsken. Faren min døde i barndommen. Så jeg lurer på hvor viktig de fleste menn synes det er å komme fra en god familie eller det å ha mye og god kontakt med familien sin? Kan dette være et hinder for å finne en god kjæreste? Anonymkode: 41686...365 Nei. Anonymkode: a5d58...cd0
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Den måten det kan være ødeleggende for dating og forhold er om du har lært noen toxic traits eller skadede tilknytnings og reaksjonsmønstre fra familien din. Det kan løses hos psykolog Anonymkode: a8a92...15d
marsvin Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 nå er jeg kvinne da, men mulig begge kjønn tenker likt her. Min eks hadde mistet faren sin, ingen søsken og en syk mor. Jeg skulle jo ønske jeg fikk en svigerfamilie på kjøpet iom at min egen familie er litt fucked up, men det var absolutt ingen dealbreaker. Er jo ikke familien til kjæresten man har et samliv med Det viktigste er nok deg. Tror ikke folk dater/vil ha en kjæreste først og fremst for å få en stor og hyggelig svigerfamilie, selvom det er et pluss. K30
svartkatt Skrevet 20. mars 2023 #6 Skrevet 20. mars 2023 Jeg hadde ikke latt det stanse meg, men jeg ville visst hvorfor.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #7 Skrevet 20. mars 2023 Oppegående menn med litt livserfaring og modenhet vil se på hvem du er, ikke familien din er. Men, det er menn som dømmer ut fra familierelasjon. Jeg ble en gang avvist i nettdating av en mann som først var så gira, var ikke måte på hvor godt han mente vi matchet... inntil han hørte at jeg hadde skilte foreldre. Da fikk jeg masse nedlatende dritt om at han ikke involverte seg med slike som meg, at jeg ikke hadde vært ærlig med ham, for med skilte foreldre var jeg visstnok programmert til å ønske å skilles selv, iflg. ham, og jeg var visstnok også helt sikker umoralsk og hadde sikkert hatt for mange sexpartnere også, så han skulle ha seg frabedt å kaste bort tiden på slikt. Jeg blokkerte ham (Han holder til på Sørlandet i bibelbeltet, så kanskje ikke så rart, men tviler på at han greier å holde på kvinner annet enn å true dem til å bli. Han virket først helt normal, men viste seg å være nesten fanatisk mtp. "omdømme".) Har også blitt avvist en gang av en mann jeg var på date med fordi jeg fortalte at jeg hadde lite kontakt med en av foreldrene mine. Like greit, når de er slik. Men oppegående menn med livserfaring og modenhet - menn man vil ha - de ser hvem du er som partner, ts. Så vil de gjerne, som Svartkatt, gjerne vite hvorfor, og så lenge man selv har et nøkternt forhold til det, så har jeg ikke opplevd at det blir brukt mot meg. Anonymkode: dee79...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå