Gå til innhold

Valgte å skjule både nummer og adresse fra nettet for 3 uker siden, men det står fortsatt oppført, hvorfor?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har nettopp flyttet og fått nytt tlf-nummer og vil virkelig ikke at adressen min og nummeret mitt skal være tilgjengelig ute på nettet. Har gått inn på telenor sine sider og huket av på reservasjon. Har også endret opplysningene på gulesider med bank-id og bedt de om å fjerne hele ''profilen'' min. På telenor sine sider stod det at det kunne ta opptil 1 uke før det hadde oppdatert seg, men det ligger fortsatt ute. Jeg har litt problemer med en ex som driver å kontakter meg i tide og utide og har dukket opp på døra mi flere ganger. :(  Jeg orker ikke at dette skal fortsette å skje nå som jeg skal flytte. 

Anonymkode: 901a9...aa0

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok det forstår jeg. Hadde ei som plaget meg også, det er slitsomt.

Endret av Einus
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Einus skrev (3 minutter siden):

Hva har du å skjule? 

Man behøver ikke å ha noe å skjule, annet enn at man ikke vil være tilgjengelig for absolutt alle.

Jeg har for eksempel skjult disse opplysningene, da jeg tidligere har opplevd at pasienter tar kontakt på min fritid. En kollega opplevde at en psykisk ustabil pårørende oppsøkte ham hjemme.

Anonymkode: d7858...783

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De må mases på. Trues med klager, anmeldelser og gnis inn med hva som kan skje når mennesker som har behov for å leve skjult får opplysningene sine spredd. Og minnes på mediesakene som kan dukke opp i etterkant av at gule sider har spredd slike opplysninger til tross for at de er forsøkt fjernet. Først da skjer det noe. Snakker av erfaring. Sjekk også jevnlig at opplysningene ikke legges ut igjen på nytt etter at du endelig får de til å fjerne de. 

Anonymkode: f2c0d...0c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...