Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden så kjøpte jeg denne kremen på blivakker, kjøpte først den lille, 75ml for å prøve. Likte både konsistensen og lukten, spesielt det at når jeg smørte meg med den så kunne jeg kjenne lukta av den lenge etter. Den var lett å smøre på kroppen og tørket inn fort. 

Siden jeg var så fornøyd så kjøpte jeg like godt den store str. Åpnet den i går og smørte meg og var ikke fornøyd. Når jeg skal smøre meg med den så er den skikkelig hvit på huden og jeg må smøre og smøre før det trekker inn. Lukten er heller ikke den samme, altså det er samme lukt men den forsvinner fort.

Hvordan er det mulig? En og samme krem men forskjellig konsistens og lukt? Jeg er ikke fornøyd og skjønner ikke hva som er skjedd? 
Hva bør jeg gjøre? Hva hadde du gjort?

https://www.blivakker.no/product/3225575/sol-de-janeiro-travel-brazilian-bum-bum-cream-75ml

Anonymkode: 37124...919

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kontakte kundeservice? Produksjonsfeil kan skje på kosmetikk også. 

Anonymkode: 0b825...074

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For en stund siden så kjøpte jeg denne kremen på blivakker, kjøpte først den lille, 75ml for å prøve. Likte både konsistensen og lukten, spesielt det at når jeg smørte meg med den så kunne jeg kjenne lukta av den lenge etter. Den var lett å smøre på kroppen og tørket inn fort. 

Siden jeg var så fornøyd så kjøpte jeg like godt den store str. Åpnet den i går og smørte meg og var ikke fornøyd. Når jeg skal smøre meg med den så er den skikkelig hvit på huden og jeg må smøre og smøre før det trekker inn. Lukten er heller ikke den samme, altså det er samme lukt men den forsvinner fort.

Hvordan er det mulig? En og samme krem men forskjellig konsistens og lukt? Jeg er ikke fornøyd og skjønner ikke hva som er skjedd? 
Hva bør jeg gjøre? Hva hadde du gjort?

https://www.blivakker.no/product/3225575/sol-de-janeiro-travel-brazilian-bum-bum-cream-75ml

Jeg hadde kontaktet kundeservice.

De er veldig behjelpelige,så du får helt sikkert en ny,eller 'tilgodelapp'🤗

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
flusa skrev (6 timer siden):

Jeg hadde kontaktet kundeservice.

De er veldig behjelpelige,så du får helt sikkert en ny,eller 'tilgodelapp'🤗

Jeg gjorde det og de får ikke gjort noe siden jeg har brukt produktet 🙄 Men hvordan kunne jeg vite at produktet ikke skulle vise seg å være det samme.Jeg får gavekort på 70kr 🙄For en bedriten kundebehandling. Blir ikke mer penger fra meg til blivakker iallefall.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg gjorde det og de får ikke gjort noe siden jeg har brukt produktet 🙄 Men hvordan kunne jeg vite at produktet ikke skulle vise seg å være det samme.Jeg får gavekort på 70kr 🙄For en bedriten kundebehandling. Blir ikke mer penger fra meg til blivakker iallefall.

Flott! Handler man der støtter man idioten som jobber for forbud mot abort. Boikott blivakker.

https://www.nrk.no/kultur/pavirkere-oppfordrer-til-boikott-av-nettsteder-1.14707560

Anonymkode: c9980...bfb

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk batchen på den. Kan være utgått på dato. Batchen kan sjekkes på checkfresh.com og checkcosmetic.net.  Gavekort på 70 kr for en så dyr krem er jo bare latterlig. Du skulle fått gavekort på hele beløpet. 

Anonymkode: ed2c3...e04

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg ble fristet av en reklame og begynte å bruke den, skulle aldri gjort det for nå er jeg avhengig. Det går mye krem da jeg bruker den på hele kroppen, og de store krukkene varer ikke lenge, og de er dyre. Den er bare så deilig, både lukten og følelsen av den myke huden. Synes og huden virker strammere, men det er jo selvsagt bare midlertidig.. 

Skrevet

Du har sikkert fått en krem som er utgått på dato. 70 kr i gavekort for en gammel/ødelagt krem til 500 kr er jo latterlig! Jeg boikotter uansett den butikken pga eieren. Støtter ikke han der med et øre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...