AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Jeg babypotter delvis gutten vår på 6mnd. Han settes på doring etter han har våknet og før han legger seg, og da trenger vi bare 1-2 bleieskift utenom nattbleia, skifter så fort bleia er våt. All bæsj går i do og etter vi begynte med det ble han mye bedre regulert i magen. Han har aldri blitt holdt over vask eller liknende, og jeg synes potte er litt ekkelt. Men, hvordan gjør dere det på reise? Skal jeg ta med doringen? Forstår han at et fremmed toalett også er et toalett? Har også vurdert tøybleier, men er redd det kan være tungvint å få av/på ifbm dobesøk? Er så praktisk med buksebleier. Anonymkode: 1c0e3...771
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg babypotter delvis gutten vår på 6mnd. Han settes på doring etter han har våknet og før han legger seg, og da trenger vi bare 1-2 bleieskift utenom nattbleia, skifter så fort bleia er våt. All bæsj går i do og etter vi begynte med det ble han mye bedre regulert i magen. Han har aldri blitt holdt over vask eller liknende, og jeg synes potte er litt ekkelt. Men, hvordan gjør dere det på reise? Skal jeg ta med doringen? Forstår han at et fremmed toalett også er et toalett? Har også vurdert tøybleier, men er redd det kan være tungvint å få av/på ifbm dobesøk? Er så praktisk med buksebleier. Anonymkode: 1c0e3...771 Vi tok faktisk med doringen. Hadde ikke giddet tøybleier på reise tbh. Om han forstår at et fremmed toalett også er et toalett er nok ikke sikkert, men har du med doringen, hjelper det nok veldig, som en del av tryggheten. Sønnen vår tok det veldig fint når vi hadde med doringen på forskjellige toaletter, og det har aldri vært noe problem 😊 Anonymkode: b9152...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå