Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg og en fyr har snappet i et år (20 & 23). Det gikk først fra vanlig snapping, til «lovey dovey» oppførsel samt mobbing/erting da det er greia våres, søte kallenavn og godmorgen/nattasnapper og prating hver dag, hele tiden. 

Møtte han første gang for en knapp måned siden hvor jeg sov hos han en hel helg, og alt var perfekt + vi var en super match, noe jeg vet han også følte tilbake. I går møtte jeg han en gang nr 2 og sov hos han igjen, og alt var like bra som første gangen vi møttes. Han tok initiativet til kino (han betalte), lagde/kjøpte mat til meg, spør ofte om jeg vil ha snacks og tilbyr seg å hente ting jeg trenger eller ønsker fra kjøkkenet osv til meg, tilbydde seg til og med å betale for parkeringen i parkeringshuset på kinoen (siden jeg er den som kjører), og MASSE sex og kos etc. 

Men, når vi var sammen tidligere i dag så var jeg på telefonen og så vi hadde timeglass på Snapchat. Sendte derfor en snap når han lå ved siden av meg så vi ikke skulle miste dagene, men siden han ikke er så mye på telefonen når vi er sammen så åpnet han ikke den før etter jeg hadde dratt. Tar ca 2.5 timer å kjøre til han, så på veien hjem så åpna han ikke snappen jeg hadde sendt noen timer tidligere før etter ca én time på hjemturen, men jeg sjekket snapscoren i mellomtiden og den gikk opp, opp, og opp mens jeg fortsatt var på delivered den timen. Kall meg gjerne stalker/gal, men «unnskyldningen» min er at jeg er borderline og får basically paranoia/angst om jeg føler noe er annerledes i måten han behandler meg. Vi sendte ca 8 snapper til sammen totalt etter snappen jeg først sendte han hvor han brukte så tid på å åpne, og han virket relativt vanlig i måten han skrev til meg bortsett fra at han brukte litt tid på å svare. Men så plutselig svarte han ikke på lenge igjen, så jeg tenkte han sikkert sovna (det hender til tider at han sovner og glemmer natta snap), og jeg som stalker snapscore annen hvert minutt får med meg aaaaalt. Så jeg sjekket snapscoren hele tiden, og etter ca 45 minutter så gikk snapscoren hans opp med 2, tenkte da får jeg sikkert nattasnappen snart….men neida, etter det hadde gått litt over en time siden jeg sendte den, så gikk den opp med 2 til uten at han har åpnet noe eller sendt noe til meg enda. Nå er klokka snart 02:30 så jeg VET han sover nå, men at han åpnet og sendte en snap 2 ganger Ila timen han ikke svarte meg får meg til å overtenke som faen over at han plutselig ikke liker meg og prøver på en måte å «koke» oss/situasjonen ned??? Har noen noen andre tanker???? Og vi er ikke sååååå seriøst at det er noe jeg gidder å ta opp med han/snakke med han om, vi har liksom bare avtalt sex osv før vi møttes, ikke avtalt at det nødvendigvis skal bli noe seriøst selvom vi oppfører oss som det. 

Så jeg lurer egentlig på, tenker noen det samme som meg? Eller er det bare jeg som overtenker? Som sagt han har oppført seg kjempe søt og kjærlig mot meg når jeg var hos han i dag/i går, men så fort jeg drar fra han så blir han små distant på meldinger…..

IGJEN har borderline personlighetsforstyrrelse, så er derfor jeg oppfører meg sånn og overtenker såpass, bare så jeg ikke får spydige kommentarer tilbake av dere som syntes jeg teit som stalker han. 

beklager om det er dårlig forklart
takk for forhånd 

Anonymkode: 720ea...753

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han snapper med andre og den type snapping han må skjule fra deg siden han ikke åpner snap når dere er sammen, ikke engang snap fra deg fordi han frykter du vil se de andre han skriver med på snap når han i det hele tatt bare åpner appen. 

Sier seg selv at han ikke oppriktig ser på deg som noe seriøst når det tok et år å møtes. Du brukes som sex og flørt, og sånn holder han på med andre damer også. Han unngår bevisst å snappe med deg etterpå for at du ikke skal utvikle følelser fordi det dere har betyr ikke noe seriøst for han.

Hadde unngått å legge hjertet mitt i dette her ihvertfall. Det at du allerede analyserer og grubler mye på han og hva han mener betyr at du er på vei til å få følelser, og da er det beste å avslutte hele greia 

Anonymkode: 468a8...e7b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han snapper med andre og den type snapping han må skjule fra deg siden han ikke åpner snap når dere er sammen, ikke engang snap fra deg fordi han frykter du vil se de andre han skriver med på snap når han i det hele tatt bare åpner appen. 

Sier seg selv at han ikke oppriktig ser på deg som noe seriøst når det tok et år å møtes. Du brukes som sex og flørt, og sånn holder han på med andre damer også. Han unngår bevisst å snappe med deg etterpå for at du ikke skal utvikle følelser fordi det dere har betyr ikke noe seriøst for han.

Hadde unngått å legge hjertet mitt i dette her ihvertfall. Det at du allerede analyserer og grubler mye på han og hva han mener betyr at du er på vei til å få følelser, og da er det beste å avslutte hele greia 

Anonymkode: 468a8...e7b

Ikke misforstå, han er på snap foran meg, men lite da vi er sammen for å tilbringe tid med hverandre og ikke Snapchat. Sist helg feks så hadde han ikke vært på snap på mange timer fordi han var med meg, og han åpnet alle snappene sine foran meg og det var familiechat og kompiser…..Noen tok 1.plassen min på snappen hans for en uke siden typ, og han sendte screenshot med en gang og da hadde bestekompisen hans tatt den. Og vil understreke at han får ikke mye damer tror jeg, ingen av mine venner syntes han er kjekk, og jeg syntes ikke det spesielt heller før jeg ble kjent med han og personligheten hans, så for MEG er han jo verdens fineste, men ganske sikker på at de fleste damer ikke syntes det😅

Og det med at vi tok et år før vi møttes var min feil, jeg så ikke for meg at det skulle bli så ekslusivt mtp at han bodde så langt unna. Men er han som gjentatte ganger skrev kom, men jeg sa jeg ikke ville pga sosial angst og tok/buss. Så treff har han vært interessert i siden start, var jeg som trakk meg unna først

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke misforstå, han er på snap foran meg, men lite da vi er sammen for å tilbringe tid med hverandre og ikke Snapchat. Sist helg feks så hadde han ikke vært på snap på mange timer fordi han var med meg, og han åpnet alle snappene sine foran meg og det var familiechat og kompiser…..Noen tok 1.plassen min på snappen hans for en uke siden typ, og han sendte screenshot med en gang og da hadde bestekompisen hans tatt den. Og vil understreke at han får ikke mye damer tror jeg, ingen av mine venner syntes han er kjekk, og jeg syntes ikke det spesielt heller før jeg ble kjent med han og personligheten hans, så for MEG er han jo verdens fineste, men ganske sikker på at de fleste damer ikke syntes det😅

Og det med at vi tok et år før vi møttes var min feil, jeg så ikke for meg at det skulle bli så ekslusivt mtp at han bodde så langt unna. Men er han som gjentatte ganger skrev kom, men jeg sa jeg ikke ville pga sosial angst og tok/buss. Så treff har han vært interessert i siden start, var jeg som trakk meg unna først

+ selvom vi ikke har avtalt at vi skal bli kjærester eller holde på typ, så er han sjalu og ikke ønsker jeg skal være med andre. Samme vet han at jeg ikke ønsker om han, så vi begge vet at vi er «hverandres» selvom vi ikke har avtalt bryllupsdato akkurat hehe

AnonymBruker
Skrevet

Huff, la han få slippe

Anonymkode: 32990...ef1

Skrevet

Hva med å spørre han?

AnonymBruker
Skrevet

Høres mer ut som snap avhengighet enn overtenkingen i seg selv. Måten du analyserer alle aktivitet og fraværet av den. Du virket helt opphengt i det. Kanskje det beste hadde vært full snap avrusing? Og kommunisere med hverandre på andre måter? 

Anonymkode: 55b0e...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...