Gjest Edina Skrevet 29. oktober 2002 #1 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg skal til tannlegen igjen om et par måneder for første gang på ca tre år..! Jeg vil gjerne at han skal fikse noen småting, f.eks den ene tanna mi trenger litt fylling på forsiden siden det er et stygt hulrom der... Hvor mye tror dere tannlegen vil ta seg betalt pluss det tannlegen alltid gjør nemlig fjerning av tannsten. Og kommer han til å ta røntgenbilder også? Hva koster dette nå? Sist jeg var hos tannlegen var slikt gratis siden jeg var 16, hva vil det koste nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 30. oktober 2002 #2 Del Skrevet 30. oktober 2002 Hei! Ring til tannlegen og forhør deg om hvilke priser han har! Bedre det, enn og få en ubehagelig overraskelse når du skal betale når du er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #3 Del Skrevet 30. oktober 2002 Det kan også være lurt å ta en prat med tannlegen på telefonen først for å fortelle litt om hva du vil ha gjort, slik at han setter av nok tid. Har du bare bestilt tid til "vanlig sjekk" har som regel ikke tannlegen tid til mer enn å fjerne tannsten , pusse etc. Da må du gjerne komme igjen for å få gjort andre ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 30. oktober 2002 #4 Del Skrevet 30. oktober 2002 Du må regne med at det er dyrt å gå til tannlegen. F.eks. ca 80 pr røntgenbilde, 70 kr for bedøvelse, 70 kr i hygienetiltak, En plastfylling ca 300-500 kr osv. Bestill en vanlig sjekk med puss og rens, også får tannlegen se hva som skal gjøres og gi deg et prisoverslag. Bor du i oslo vil jeg anbefale deg å dra på tannlegehøyskolen. Der er det billigere og de er like flinke! -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå