AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Hva slags bind bruker du om natten når du sover? Og hvilke merke bruker du? Anonymkode: 47ba6...a35
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Bruker samme som på dagtid. Normal fra Libresse. Den som kommer i sånn duo-pack med 26 bind (tidligere 24). Anonymkode: dff53...9d7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 Libresse bind, normal med vinger, ultra tynn. Samme som på dagtid. Har aldri hatt noen sterk menstruasjon og bortsett fra det første døgnet kunne jeg nesten like gjerne brukt truseinnlegg igrunn. Anonymkode: c0703...427 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Bruker stort sett de uten giftige stoffer. Så langt har jeg kun funnet bind fra änglamark som er trygge. Anonymkode: 45654...d1e
Blåttvann Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 Bruker ikke noe beskyttelse på natten lenger for jeg bruker bekkenbunnsmuskulaturen ubevisst og holder blodet inne. Men alt kommer ut når jeg går på do på morningen, ser ut som et blodbad. 🤣 Har tatt tid å trene opp til dette, men veldig deilig å slippe å bruke beskyttelse på natten, det blir så klamt med de ekstra store nattbindene -som var det jeg brukte før og som er svaret på spørsmålet ditt. Tror jeg foretrakk Always.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #6 Skrevet 20. mars 2023 Tøybind sydd for rene blodbadet med bleiebukse for voksne utenpå + diverse håndklær, kluter og tisselaken. Engangsbind tar jo ikke imot nesten noenting, dessuten klør og lukter de. Anonymkode: 6af0f...6e2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #7 Skrevet 21. mars 2023 Tøybind med PUL 😊 Har store til natt og mindre til dag. Har brukt tøybind i 6 år og kommer ALDRI til å bruke engangs igjen, både mtp. lukt, at det er tett, klamt og øker sjangsen for sopp… Anonymkode: fb902...a1f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #9 Skrevet 21. mars 2023 Wuka truser. Har aldri opplevd å sove så konfortabelt med mensen før. Ikke lengre bind som skvises inn mellom skinkene, som krøller store deler av bindet sammen og fører til lekkasje. Hadde behov for å bruke nattbind, store med stor oppsugingsevne, derfor den går såpass langt bak at den ender opp i rumpa 😬 Wuka trusene 👌🏻perfekt komfort 😄 Anonymkode: 81afc...189
Daisy-love Skrevet 21. mars 2023 #10 Skrevet 21. mars 2023 Always sine nattbind, evt Always sine maxi-nattbind. Hos meg varierer det veldig hvor mye jeg blør på nettene. Jeg kan som annen her ikke blø så mye, men det kommer hauger på morgenen. Andre ganger så flommer det over. Bruker nattbind på dagen også ved behov, og kan måtte bytte hver time/hver andre i heftige perioder. Har skjedd jeg må opp på natten for å bytte bind også, så jeg vet ikke alltid hva natten vil bringe 😅 First price sine er jo ikke store og lange, men jeg har vært imponert over hvor mye de faktisk holder. Det er ikke rent lite. 1
Daisy-love Skrevet 21. mars 2023 #11 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 1.27): Bruker stort sett de uten giftige stoffer. Så langt har jeg kun funnet bind fra änglamark som er trygge. Anonymkode: 45654...d1e De føler jeg ikke tar en ting. Vet de er mer naturlige, men det legger seg på toppen, og suger ikke ordentlig opp her. Fint de fungerer for deg da 😊 1
Forundret.. Skrevet 21. mars 2023 #12 Skrevet 21. mars 2023 Hvor kjøper dere tøybind, jeg tror ikke jeg noensinne har sett dette til salgs noe sted. Og hva er wukatruser??
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #13 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Wuka truser. Har aldri opplevd å sove så konfortabelt med mensen før. Ikke lengre bind som skvises inn mellom skinkene, som krøller store deler av bindet sammen og fører til lekkasje. Hadde behov for å bruke nattbind, store med stor oppsugingsevne, derfor den går såpass langt bak at den ender opp i rumpa 😬 Wuka trusene 👌🏻perfekt komfort 😄 Anonymkode: 81afc...189 Men en slik truse kan umulig ta imot veldig mye blod...? Anonymkode: 6af0f...6e2
*nordby* Skrevet 21. mars 2023 #14 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Tøybind med PUL 😊 Har store til natt og mindre til dag. Har brukt tøybind i 6 år og kommer ALDRI til å bruke engangs igjen, både mtp. lukt, at det er tett, klamt og øker sjangsen for sopp… Anonymkode: fb902...a1f Hvor har du kjøpt de?
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #15 Skrevet 21. mars 2023 🤫🤫🤫 bruker tampong og truseinnlegg. Om jeg har planer om å sove lengre enn 8 timer, står jeg opp og bytter underveis. Trenger bare dette ca de første 2 dagene. For da blør jeg så det nesten spruter. Men etter det kommer det aldri noe når jeg sover, så da bruker jeg bare et vanlig bind og de siste dagene vare truseinnlegg. Er vel enten bare gravitasjonen som gjør det, eller bekkenmuskler, jeg vet ikke. Men alt kommer når jeg reiser meg fra senga, foruten helt i starten når det nærmest har kraft 😂 Anonymkode: c2e55...f12
flusa Skrevet 21. mars 2023 #16 Skrevet 21. mars 2023 Disse, fra europris. Ligner på de gamle saba bind,tykke, myke og gode🥰
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #17 Skrevet 21. mars 2023 Til alle dere som blør så mye at det er strevsomt — det finnes hjelp 🙌 Jeg var hemmet av store blødninger, og måtte planlegge livet mitt rundt det. Googlet litt og fant bare ekstreme tiltak som å fjerne livmor etc. Men nevnte det tilfeldigvis for legen, og fikk noen piller. De tar jeg de to første dagene, og slipper å fossblø. Gå til legen ♥️ Jeg kunne unngått mange år med strev hvis jeg gikk tidligere. Tablettene jeg får heter Cyklokapron. Anonymkode: 70e79...076 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #18 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Til alle dere som blør så mye at det er strevsomt — det finnes hjelp 🙌 Jeg var hemmet av store blødninger, og måtte planlegge livet mitt rundt det. Googlet litt og fant bare ekstreme tiltak som å fjerne livmor etc. Men nevnte det tilfeldigvis for legen, og fikk noen piller. De tar jeg de to første dagene, og slipper å fossblø. Gå til legen ♥️ Jeg kunne unngått mange år med strev hvis jeg gikk tidligere. Tablettene jeg får heter Cyklokapron. Anonymkode: 70e79...076 Det finnes heldigvis hjelp for noen, men slett ikke for alle. Anonymkode: 6af0f...6e2
Mymlen Skrevet 21. mars 2023 #19 Skrevet 21. mars 2023 Tøybind. https://www.beeorganic.no/manufacturers/hannahpad
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #20 Skrevet 21. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men en slik truse kan umulig ta imot veldig mye blod...? Anonymkode: 6af0f...6e2 Den skal holde 60ml = 12 tamponger med blod. Så jo, den skal tåle ganske mye blod 😄 Har ikke akkurat testet ut personlig med ml mål og hele pakken selv. Men virker veldig bra fra min erfaring. Anonymkode: 81afc...189
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå