AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Skrevet 20. mars 2023 Var på date med en kjekk mann idag. Vi var inne på forskjellige temaer. Han sa bla: jeg syns selv at jeg ikke er så kjekk. Skjønner ikke at jeg blir egt sjekket opp på byen. Deretter sa han: du som er pen du trener sikkert på Sats for det gjør alle de pene, jeg sa: nei da trene ikke på Sats, men så hyggelig å høre at du syns jeg er pen.😅 så sa han også: du liker sikkert å vise deg frem, tipper du er mye på Frogner om sommeren, for der henger de pene jentene. Kan det bli et problem i lengden om man skal date? Virker det som at han dårlig selvtillit? Anonymkode: f2cc8...cb5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 Var det "The Dude"? Anonymkode: c61c0...320
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 Høres veldig barnslig ut. Hvor gammel er han? Anonymkode: 49718...5ad 13 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Manipulering Anonymkode: 3c6a1...ec2 15 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 Opptil flere røde flagg her for min del. Anonymkode: 7d7ff...cae 21 5
bbc2 Skrevet 20. mars 2023 #6 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Var på date med en kjekk mann idag. Vi var inne på forskjellige temaer. Han sa bla: jeg syns selv at jeg ikke er så kjekk. Skjønner ikke at jeg blir egt sjekket opp på byen. Deretter sa han: du som er pen du trener sikkert på Sats for det gjør alle de pene, jeg sa: nei da trene ikke på Sats, men så hyggelig å høre at du syns jeg er pen.😅 så sa han også: du liker sikkert å vise deg frem, tipper du er mye på Frogner om sommeren, for der henger de pene jentene. Kan det bli et problem i lengden om man skal date? Virker det som at han dårlig selvtillit? Anonymkode: f2cc8...cb5 Må dere kvinner lage problemer ut av ikke-problemer hele jevla tiden? Virker som om dere hver dag konstant er ute og leiter etter drama eller den minste lille antydningen til røde flagg Det er ingen problemer her, hva er problemstillingen? At det er en loten sjangse for at han ikke syns så høyt om seg selv eller kanksje kan ha lav selvtilitt? Vi menn dater kvinner med bunnlav selvtilitt 24/7 , det er ikke noe problem i det Altså hva vil du med denne tråden? Kan ille du bare date uten å stille kritiske spm til alt menn gjør og sier? 5 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #7 Skrevet 20. mars 2023 Hallo, TS her, dere ovenfor som er frekke, jeg vil ikke ha stygge kommentarer! Jeg spør her om flere får på følelsen at han er litt med dårlig selvtillit? Jeg søker et forhold. Og derfor vil jeg ha en type som kan gi meg det jeg vil ha i et forhold❤️ og da vil jeg ha en som er litt selvsikker, og ikke snakker nedsettende om seg selv. Han sier han er veldig snill. Anonymkode: f2cc8...cb5 3 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #8 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Høres veldig barnslig ut. Hvor gammel er han? Anonymkode: 49718...5ad 30 Anonymkode: f2cc8...cb5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #9 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hallo, TS her, dere ovenfor som er frekke, jeg vil ikke ha stygge kommentarer! Jeg spør her om flere får på følelsen at han er litt med dårlig selvtillit? Jeg søker et forhold. Og derfor vil jeg ha en type som kan gi meg det jeg vil ha i et forhold❤️ og da vil jeg ha en som er litt selvsikker, og ikke snakker nedsettende om seg selv. Han sier han er veldig snill. Anonymkode: f2cc8...cb5 Får følelsen av at det er noe mer enn dårlig samvittighet, føles manipulerende, på et vis. Jeg ville i alle fall reagert negativt på det. Anonymkode: 7d7ff...cae 13
Macro Skrevet 20. mars 2023 #10 Skrevet 20. mars 2023 Jeg klarer ikke å forstå hvorfor folk sjekker folk som om det var hus på finn.no. Møt folk på normalt vis. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #11 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får følelsen av at det er noe mer enn dårlig samvittighet, føles manipulerende, på et vis. Jeg ville i alle fall reagert negativt på det. Anonymkode: 7d7ff...cae Ops, mente selvsagt selvtillit. Anonymkode: 7d7ff...cae
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #12 Skrevet 20. mars 2023 Macro skrev (2 minutter siden): Jeg klarer ikke å forstå hvorfor folk sjekker folk som om det var hus på finn.no. Møt folk på normalt vis. Eh, vi møttes på en restaurant. Det er jo det normale. Anonymkode: f2cc8...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #13 Skrevet 20. mars 2023 😂skal være litt morsom neste gang å si: Jeg ligger naken på Sørenga og blotter meg. Siden du mener at jeg liker å vise meg frem Anonymkode: f2cc8...cb5 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #14 Skrevet 20. mars 2023 En ting er han prater ned seg selv, mulig dårlig selvtillitt, men måten han prater om deg på, gir meg gufs. Er en form for manipulering. Tror jeg ville ha gått veldig forsiktig frem her. Anonymkode: 71826...9a2 14
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #15 Skrevet 20. mars 2023 Menn eller kvinner samme f, folk uten selvtillitt er en ekstrem jobb. Når han spør sånn så betyr det at han føler seg som en taper. Etterhvert vil han projisere sin negative mentalitet over på deg fordi du skal ikke være bedre. penere eller smartere. Det er starten på manipulering. Jeg datet en sånn fyr og han startet med å si at nesa hans var så stygg og svær på første date. Den var dessverre det når jeg tenker meg om, men ja fyren hadde null selvtillit og begynte å manipulere meg. Han tok all sin negativitet ut på meg. Det funka ikke så da jeg kvitta meg med han. Ble mentalt skadelig av hele fyren. Det er ikke ofte jeg beskriver mennesker som dette, men denne fyren høres ut som levende rødt flagg. Anonymkode: 359c3...df9 7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #16 Skrevet 20. mars 2023 Finn deg en annen, han her er en incel som hater vellykkede, særlig kvinner. Anonymkode: 14704...25e 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #17 Skrevet 20. mars 2023 Hadde droppa ham. Virker umoden og usikker Anonymkode: 5a794...de9 2 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. mars 2023 #18 Skrevet 20. mars 2023 (endret) bbc2 skrev (5 timer siden): Må dere kvinner lage problemer ut av ikke-problemer hele jevla tiden? Virker som om dere hver dag konstant er ute og leiter etter drama eller den minste lille antydningen til røde flagg Det er ingen problemer her, hva er problemstillingen? At det er en loten sjangse for at han ikke syns så høyt om seg selv eller kanksje kan ha lav selvtilitt? Vi menn dater kvinner med bunnlav selvtilitt 24/7 , det er ikke noe problem i det Altså hva vil du med denne tråden? Kan ille du bare date uten å stille kritiske spm til alt menn gjør og sier? Faktisk enig. Jeg syns han høres ut som en med litt lav selvtillit. Det er jo flott at han vil ha deg ts. han er usikker og redd for å bli avvist. Hva er problemet egentlig? Jeg kjenner det akkurat sånn som han gjør det når jeg treffer noen jeg virkelig liker og syns er kjekke så er jeg livredd for å bli avvist. Noen som oftest blir så har full forståelse for mannen jeg.. Endret 20. mars 2023 av GrønnNellik68 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. mars 2023 #19 Skrevet 20. mars 2023 og når alt er røde flagg hvordan skal kvinner finne en mann ? Det er jo så og si umulig i dagens dating. 1 1
GrønnNellik68 Skrevet 20. mars 2023 #20 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): 😂skal være litt morsom neste gang å si: Jeg ligger naken på Sørenga og blotter meg. Siden du mener at jeg liker å vise meg frem Anonymkode: f2cc8...cb5 han er bare litt fordumsfull fordi hun kanskje ser ut som en typisk babe kanskje som er på instagram og har stort behov for å vise seg fram hele tiden for å få bekreftelse er utrolig mange unge pene jenter som er der som egentlig ikke hadde trengt og hige etter den bekreftelsen i det heletatt. Er ett skrudd samfunn vi lever i. Og glad jeg ikke er 20 lengre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå