sørlands-jenta Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 hei. Vi har ikke hatt det beste forholdet. Jeg sliter mye psykisk med traumer som jeg ikke har jobbet med som å ikke vært bra for forholdet. Jeg har sagt at jeg skal spørre om hjelp og jeg har blitt henvist til psykolog. Skulle gjort det for lenge siden ,men nå har jeg spurt om hjelp.Jeg skal gjøre alt for å få det bedre. For 3 uker siden la jeg meg inn frivillig på dps .Når jeg var lagt inn sender samboer en meld om at han vil vi skal komme nærmere hverandre igjen siden vi begge elsker hverandre. Og sendte masse hjerte bak. Snakket i tlf med han og da sa han det samme. Når jeg kom hjem så fikk jeg en annen følelse. Så nå vil han bare å være venner.Noe jeg ikke klarer. Han sliter en del psykisk selv vet jeg nå. Så vet ikke hvordan skal tolke dette. Får ikke noe særlig svar av han heller.
sørlands-jenta Skrevet 19. mars 2023 Forfatter #2 Skrevet 19. mars 2023 andre som har vært borti dette?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 Uforutsigbarheten som forholdet og kontakten med han gir deg er hvertfall noe du ikke trenger. Uforutsigbarhet står i veien for benhandling av traumer. Det du trenger nå er ikke en kjæreste eller frem og tilbake kontakt med han, men å ha balanse og stabilitet i livet ditt så du kan få best mulig utbytte av behandlingen. Er nok best om dere ikke prater på noen måneder ❤️ Anonymkode: bbcee...68c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Jeg tenker at du ikke trenger en vinglete kjæreste/venn akkurat nå. Ta en periode hvor du kun tenker på deg selv og har det kjekt med venner (ikke han). Når du har fått han helt på avstand, kan det hende at det er ok for deg å kun ha han som venn. Men rett etter et brudd er det vanskelig å kun være venn for de fleste av oss. ❤️ Anonymkode: d006a...5b6
sørlands-jenta Skrevet 20. mars 2023 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tenker at du ikke trenger en vinglete kjæreste/venn akkurat nå. Ta en periode hvor du kun tenker på deg selv og har det kjekt med venner (ikke han). Når du har fått han helt på avstand, kan det hende at det er ok for deg å kun ha han som venn. Men rett etter et brudd er det vanskelig å kun være venn for de fleste av oss. ❤️ Anonymkode: d006a...5b6 Jepp det synes jeg også. Når jeg er med han får jeg en sterk trang til å ta på han eller kyss han. så føle meg pint. Tror ikke jeg kommer til å klare vennskap noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå