AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Hei. Jeg bor i blokk og det er sånn felles parkering uten overvåkningskamera. Pappaen til barna var her på besøk, og da han kom ut så han en bulk i bilen sin. Vi er begge litt usikre på om det kan ha skjedd her eller da han var i butikken. Noen må ha rygget inn i bagasjedøra hans. Han har fullkasko, men han mister jo poeng eller noe idk kan ikke sånt, men der er jo kjipt for personen har jo bare stukket av. Så jeg driver og ser etter bil som har farget bulk på sin bil også.. Er alt håp ute om man ikke veit hvem personen er? Anonymkode: 97ee7...0b8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Jeg bor i blokk og det er sånn felles parkering uten overvåkningskamera. Pappaen til barna var her på besøk, og da han kom ut så han en bulk i bilen sin. Vi er begge litt usikre på om det kan ha skjedd her eller da han var i butikken. Noen må ha rygget inn i bagasjedøra hans. Han har fullkasko, men han mister jo poeng eller noe idk kan ikke sånt, men der er jo kjipt for personen har jo bare stukket av. Så jeg driver og ser etter bil som har farget bulk på sin bil også.. Er alt håp ute om man ikke veit hvem personen er? Anonymkode: 97ee7...0b8 Mest sannsynlig Anonymkode: 57405...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå