AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Siden dette er det mest populære emne på kg, så skriver jeg her. hva gjør vi nå? Musen har satt fast armen sin i musefella og jeg klarer ikke å slutte å gråte. Avliver vi den fordi den har vondt? La stakkaren gå? fader, hvorfor har vi så mye mus? Er utegarasje og utebod det er snakk om. finnes det en mer human måte å ta disse på? Anonymkode: 75644...7dd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Siden dette er det mest populære emne på kg, så skriver jeg her. Anonymkode: 75644...7dd Faktisk ett av få emner jeg aldri kan huske å ha sett på kg. Anonymkode: 094df...1b5 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Jeg er buddhist og ville aldri tatt liv om ikke den allerede var så skadet at den ville gå alene for å dø. Anonymkode: e47b8...4ff
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 Der finnes musefeller som ikke skader mus. Hvorfor har dere av den typen som skader musen? Dette er lite gjennomtenkt av dere. Nå slipper dere musen fri og lar naturen fikse resten. Og ta deg sammen kvinne, ingen grunn til å gråte og gråte! Google etter musefeller, så finner dere produkter som dette https://www.skadedyrshop.no/produkt/victor-elektronisk-musefelle-multikill/?gclid=EAIaIQobChMItfCBtYDp_QIVrkCRBR3IlQz6EAQYASABEgIRSPD_BwE Anonymkode: b4b14...e94 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #5 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Faktisk ett av få emner jeg aldri kan huske å ha sett på kg. Anonymkode: 094df...1b5 Ser jeg var utydelig, mente at samliv er det mest populære emnet på kvinneguiden og dermed får raskere/flest svar. siden musen lider nå så fant jeg det akutt med raskt svar. Anonymkode: 75644...7dd
tånegla Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 Grunnen til at dere satte opp feller i utgangspunktet var vel at musene skule dø? Da kan du ikke begynne å grine og snakke om å slippe den løs? Tenk om dere slipper den løs, og den er dritforbanna 🤬fordi dere ødela foten på den at den nå samler horder av mus for å spise opp hele garasjen😳 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #7 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Der finnes musefeller som ikke skader mus. Hvorfor har dere av den typen som skader musen? Dette er lite gjennomtenkt av dere. Nå slipper dere musen fri og lar naturen fikse resten. Og ta deg sammen kvinne, ingen grunn til å gråte og gråte! Google etter musefeller, så finner dere produkter som dette https://www.skadedyrshop.no/produkt/victor-elektronisk-musefelle-multikill/?gclid=EAIaIQobChMItfCBtYDp_QIVrkCRBR3IlQz6EAQYASABEgIRSPD_BwE Anonymkode: b4b14...e94 ja, helt forferdelig at mannen har kjøpt disse klapp-fellene… 😢 kjøpte på dagligvarebutikken sa han, så merkelig at det finnes der. Takk for link, skal se på den. Anonymkode: 75644...7dd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #8 Skrevet 19. mars 2023 tånegla skrev (Akkurat nå): Grunnen til at dere satte opp feller i utgangspunktet var vel at musene skule dø? Da kan du ikke begynne å grine og snakke om å slippe den løs? Tenk om dere slipper den løs, og den er dritforbanna 🤬fordi dere ødela foten på den at den nå samler horder av mus for å spise opp hele garasjen😳 Seriøst? Kan det skje? Anonymkode: 75644...7dd
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #9 Skrevet 19. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ser jeg var utydelig, mente at samliv er det mest populære emnet på kvinneguiden og dermed får raskere/flest svar. siden musen lider nå så fant jeg det akutt med raskt svar. Anonymkode: 75644...7dd Tenker ringe en veterinær kan være mer fruktbart enn kvinneguiden isåfall. Anonymkode: 094df...1b5 1
tånegla Skrevet 19. mars 2023 #10 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst? Kan det skje? Anonymkode: 75644...7dd Ja alle vet at mus lever i flokk, og forskning viser at de viser tegn til hevngjerrighet. 3
Piggsopp Skrevet 19. mars 2023 #11 Skrevet 19. mars 2023 Slå den ihjel med en hammer er det mest humane dere km gjøre nå. 4 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #12 Skrevet 19. mars 2023 Piggsopp skrev (Akkurat nå): Slå den ihjel med en hammer er det mest humane dere km gjøre nå. Nei, det får jeg ikke til. Ba mannen slippe den løs, nå løper den bare rundt ute i snøen rundt garasjen.. begynner å lure på om det @tånegla skriver er sant.. Anonymkode: 75644...7dd
tånegla Skrevet 19. mars 2023 #13 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det får jeg ikke til. Ba mannen slippe den løs, nå løper den bare rundt ute i snøen rundt garasjen.. begynner å lure på om det @tånegla skriver er sant.. Anonymkode: 75644...7dd Det jeg skrev var vill fantasi. 😜 Men det mest humane hadde vørt å slå den i hel med hammer, nå bare seigpines den om ikke reven tar den kjapt. Søk på youtube for å finne effektive musefeller som ikke dreper musene. Dog greit å vite at de trekker inn igjen så fort de har anledning.
Bacteria Skrevet 19. mars 2023 #14 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det får jeg ikke til. Ba mannen slippe den løs, nå løper den bare rundt ute i snøen rundt garasjen.. begynner å lure på om det @tånegla skriver er sant.. Anonymkode: 75644...7dd Dette er jo virkelig dyrplageri. Får ikke til? Det var jo ikke du som skulle gjøre det, var ikke mannen der og har dere ikke hammer?? Og hvorfor hører «mannen» på deg og slipper den løs i stedet for å avlive den humant? Pingler begge to. Mest mannen da 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #15 Skrevet 20. mars 2023 Kjøp dyrere feller Anonymkode: bfd9c...f42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå