Gå til innhold

Indre stress og jonb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt indre stress pga tidligere jobb. De siste 6-7 årene var til tider tøffe. Jobben og kolleger var helt fint. Det som ga meg indre stress var hvordan ledelsen behandlet de ansatte.

Jeg måtte til slutt si opp fordi jeg var så uvel og svimmel. Jeg hadde ingen mulighet til å få tilrettelagt eller klare utføre jobben lenger.

Har gått 2.5 år siden jeg sluttet og skal nå ut i arbeidstrening via Hapro. Veileder kjenner hele min historie, men føler jeg ikke blir trudd.

Jeg begynner i tiltaket på Tirsdag og gruer med veldig. De indre stresset dukket opp som ett lokomotiv i går og det gjør så inderlig. Jeg klarer ikke tenke rasjonelt, blir uvel, skjelven og svimmel

Stedet jeg skal jobbe er helt utenfor mine andre jobber. Det er pga det jeg fikk tilbake indre stress og det ødelegger meg så veldig.

Trur dere jeg kan få slippe arbeidstrening siden jeg ikke er i form nå? Jeg har av sykdom som til tider er hemmende. NAV skal prøve  å finne restarbeidsevne. Jeg ble skremt av at det indre stresset kom så fort tilbake. Tok meg 2 år å bli kvitt det og orker ikke bli så dårlig form igjen?

Anonymkode: ee55a...28b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du bør forsøke tiltaket en stund før du ber om å få slippe.

Du gruer deg nå, det gjør alle når de skal starte med noe nytt. Første dagen på nytt sted med nye ting er verst, så blir det bedre og bedre for hver dag. Om en uke eller to så er situasjonen en helt annen.

At du kjenner på symptomer nå betyr absolutt ikke at du kommer til å bli like dårlig igjen! Det er det ingen grunn til å tro. Du skal ikke tilbake til den ledelsen, dette er et helt annet opplegg med helt andre forventninger til deg. Kroppen din husker det som skjedde sist og tror det skal bli mer av det samme, men dette er ikke det samme. Prøv å hold fast ved det.

Anonymkode: 34f27...9bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...