Gå til innhold

Får ikke til å komme under onanering med kjæresten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som tittelen sier får jeg ikke til å komme når jeg og kjæresten onanerer sammen. Jeg er kvinne. 

Det er mye enklere når jeg er alene. 

Kan det være at jeg føler på press når jeg vet han ser på? 

Han er så fin også - føler ikke bevisst at han er utålmodig eller presser, men sliter fremdeles. Prøvde å ha øynene lukka og ignorere han sist gang, men fikk det fremdeles ikke til. :/ 

hjelp og tips? 

Anonymkode: c4fa7...11f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en slags prestasjonsangst ja.

Var det godt å onanerte sammen med typen? Likte du det?
Hva med å ha det som en oppvarming? Ikke legg noe press på at dere skal komme begge to og bare ny den gode følelsen. Så finnes det sikkert noe annet dere kan gjøre for at du skal komme du også.

Anonymkode: 79061...bd8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Var lenge det samme her, og fremdeles, etter 20 år sammen, kommer jeg ikke like fort når han er tilstede som når jeg er alene. Likevel, nå klarer jeg det. Også å få orgasme ved samleie og sex med ham. 

Prøv å bli trygg på situasjonen. Ikke stress. 

Anonymkode: e49b3...615

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det felles onanering, eller onanerer han deg og du han? 

Begge deler kan være spennende, selv liker jeg aller best at vi onanerer hverandre. Da er det enklere for deg også kanskje, få hans hender som koser med deg, bruker litt olje på fingrene når han lar fingrene gli opp og ned. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Øvelse gjør mester!

Det ligger nok ett "press" akkurat nå, men dette forsvinner etterhvert. 

Anonymkode: 68b6d...809

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (10 timer siden):

Er det felles onanering, eller onanerer han deg og du han? 

Begge deler kan være spennende, selv liker jeg aller best at vi onanerer hverandre. Da er det enklere for deg også kanskje, få hans hender som koser med deg, bruker litt olje på fingrene når han lar fingrene gli opp og ned. 

Tusen takk for mange, fine tips! Det er nok riktig at øving kan hjelpe. 

Burde sikkert nevnt dette i HI også, men vi er i et avstandsforhold og ses derfor ikke så ofte. Gjør det ikke lettere når vi først er sammen og kan ha sex. 

Det er felles onanering, ja. Han har prøvd å få meg til å komme, men det føles mye mindre enn når jeg holder på selv. Synes også det er veldig vanskelig å både gi tilbakemelding på hva som føles godt og kjenne etter hva som føles godt samtidig. 

Anonymkode: c4fa7...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...