Linzy Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Noen som har et Lifehack et eller annet til meg ? 🫣🤔🙈 Det e helt greit å sette på sengesett , men dagen etterpå e jo alt i klump og krøll nesten 🙊🙉🙈 åja , har riktig størrelse på sengesett og dobbeldyne. 🛌
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Det har jeg rett og slett aldri opplevd så det har jeg ingen tips mot 🤷♀️ Anonymkode: 55f36...fee
Susan Sto Helit Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Fest en sikkerhetsnål i hvert hjørne. Eller sett på "dyneklyper".
Linzy Skrevet 20. mars 2023 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2023 Susan Sto Helit skrev (12 timer siden): Fest en sikkerhetsnål i hvert hjørne. Eller sett på "dyneklyper". Takk for svar ☺️ Skal prøve å teste ut d
Gjest kira87 Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 Luftige dundyner hjelper 😊 Og dynetrekk med glidelås. Ellers så har de sånne på Jysk https://jysk.no/soverom/lakener/madrassbeskyttere/diverse/dynelas-nellie-16-stk/pk. Sikkert tryggere enn sikkerhetsnål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå