Gå til innhold

Irretere meg veldig over dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å få luftet dette ut, men også for å finne ut hva jeg skal gjøre videre og vil vite hva dere tror.

Er en fyr som jeg har vært pulevenn med i 6 mnd. Har møttes hver helg. Ifjor kom jeg til han, men nå kommer han til meg. Greia er at han mest sannsynlig har mistet interessen.

Det som irreterer meg er jo at han spør om jeg er hjemme og om han kan komme. Jeg skriver bare okei eller er ennå ikke hjemme. For å si det sånn ser jeg ikke han på som noe mer og er likegyldig for alt han og vi gjør. Han får komme når han vil.

Dette er andre gang han spør om å komme og det har gått over en time og han har ennå ikke kommet. Han skrev bare en melding «kommer straks». 

Dette er irreterende fordi jeg trodde faltisk begge gangene han ble å komme og la bort planene mine for han. Han er vedlig bestemt så nytter ikke å si nei. 

Hvorfor kan han bare ikke fjerne meg på snap (all kommunikasjonen skjer der) eller si som det er? Trenger deres tanker fra hva dere tror han tenker.

Og hva skal jeg gjøre videre? Være likegyldig og fortsette å si ja eller bare fjerne han?

Videoannonse
Annonse
Gjest BasicBlondie
Skrevet

Så han har ingen respekt for deg og din tid, og tar ikke nei for et nei? Hadde slettet han!🙅🏼‍♀️ Om det så er venn, FWB, eller en flørt - mennesker som ikke har respekt for tiden min har heller ikke plass i mitt liv.

AnonymBruker
Skrevet

Du skaffer deg selvrespekt og sier fra "Dette funker ikke lenger. Du holder ikke avtaler og respekterer meg ikke." også sletter du han 

Anonymkode: ce37e...3d4

• Liker 2
Gjest supernova_87
Skrevet

Det høres ut som man må begynne med grensesettingskurs på barneskolen. 

Du må jo si fra. Klart det nytter å si nei. 

Si "er ikke interessert i å være pulevenner lenger, lykke til videre", blokk og slett. Om han kommer på døra ikke slipp han inn og be han om la deg være i fred. 

AnonymBruker
Skrevet

Ha mer respekt for deg selv, sett grenser for deg selv. Og slutt å holde på relasjoner som ikke er bra for deg.

Anonymkode: 393cc...2dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødsøppelkasse skrev (4 timer siden):

Trenger å få luftet dette ut, men også for å finne ut hva jeg skal gjøre videre og vil vite hva dere tror.

Er en fyr som jeg har vært pulevenn med i 6 mnd. Har møttes hver helg. Ifjor kom jeg til han, men nå kommer han til meg. Greia er at han mest sannsynlig har mistet interessen.

Det som irreterer meg er jo at han spør om jeg er hjemme og om han kan komme. Jeg skriver bare okei eller er ennå ikke hjemme. For å si det sånn ser jeg ikke han på som noe mer og er likegyldig for alt han og vi gjør. Han får komme når han vil.

Dette er andre gang han spør om å komme og det har gått over en time og han har ennå ikke kommet. Han skrev bare en melding «kommer straks». 

Dette er irreterende fordi jeg trodde faltisk begge gangene han ble å komme og la bort planene mine for han. Han er vedlig bestemt så nytter ikke å si nei. 

Hvorfor kan han bare ikke fjerne meg på snap (all kommunikasjonen skjer der) eller si som det er? Trenger deres tanker fra hva dere tror han tenker.

Og hva skal jeg gjøre videre? Være likegyldig og fortsette å si ja eller bare fjerne han?

Eh, dette har gått for langt. 

Du må selv ta ansvar og avslutte relasjonen.

Anonymkode: 6f843...97a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...