AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Hva anbefaler du? Anonymkode: aa40e...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisurr Skrevet 19. mars 2023 #2 Del Skrevet 19. mars 2023 Ida Warg sine dråper du kan blande med hudkremen du pleier å bruke 😊 Blir gradvis brun da, enklere å få pent synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avent Skrevet 19. mars 2023 #3 Del Skrevet 19. mars 2023 Stor fan av Rituals sin👍 ikke kjempedyr, ikke blir jeg gul av den, den er ikke for mørk, lett å smøre inn, tørker fort å holder godt. Jeg er veldig lys i huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Del Skrevet 19. mars 2023 avent skrev (1 time siden): Stor fan av Rituals sin👍 ikke kjempedyr, ikke blir jeg gul av den, den er ikke for mørk, lett å smøre inn, tørker fort å holder godt. Jeg er veldig lys i huden. Ser for meg at denne er veldig parfymert? Har fin farge fra før, så neppe så lys som deg, men ønsker å føle meg mer tan Anonymkode: aa40e...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå