Gå til innhold

Mye hjertebank i den siste uka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
I den siste uken har jeg hatt hjertebank. Kan bare få det av å snu meg i senga, når jeg reiser meg opp og når jeg skal gå. 
I går kveld når jeg var hos kjæresten min fikk jeg det helt plutselig og intenst. Dunket noe så voldsomt i brystet, under venstre pupp og helt opp til halsen. Fikk nesten ikke puste heller. 
Jeg strever med panikkangst, og har vært mye stress og uro i det siste. Når jeg får panikkanfall så får jeg alltid et forvarsel på det, men i går kveld fikk jeg ikke det. Kjempe skummelt og trodde jeg ikke kom til å våkne opp i dag. 
Har tatt alt av blodprøver hos legen og alle har vært fine. Venter på 2 blodprøver svar, men får nok svar til uka. 

Noen som har/opplever noe slikt? 

Anonymkode: 182eb...d6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Angstanfall kan endre form, det har du opplevd nå.

Dette går nok over av seg selv ganske snart. Jeg hadde en skikkelig runde med masse hjertebank i et par uker, kunne ikke sove på venstre side for da kjente jeg det hele tiden. Så gikk det over like plutselig som det kom og jeg har ikke hatt det så intenst igjen siden.

Selv om det er ekkelt så er det ikke farlig. Lett å begynne å tenke at man er alvorlig syk og at ens siste time er kommet, men det er bare det at hjertebank er ikke symptom på noen ting annet enn akkurat hjertebank. Vi dør ikke av det.

Anonymkode: 9278b...006

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Angstanfall kan endre form, det har du opplevd nå.

Dette går nok over av seg selv ganske snart. Jeg hadde en skikkelig runde med masse hjertebank i et par uker, kunne ikke sove på venstre side for da kjente jeg det hele tiden. Så gikk det over like plutselig som det kom og jeg har ikke hatt det så intenst igjen siden.

Selv om det er ekkelt så er det ikke farlig. Lett å begynne å tenke at man er alvorlig syk og at ens siste time er kommet, men det er bare det at hjertebank er ikke symptom på noen ting annet enn akkurat hjertebank. Vi dør ikke av det.

Anonymkode: 9278b...006

Huff ja det gjør nok det, men det er jo så ekkelt. 
Det dunker ikke noe særlig i brystet nå, men det dunker spesielt under venstre bryst.

Prøver å slappe av, men er ikke lett 

ts. 

Anonymkode: 182eb...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...