Kathrine_ Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Hei dere Jeg har en super farmor som strikker, og jeg hadde spurt henne om hun ville lage genser til meg. Og sa jeg skulle betale for alt av garn og arbeid, siden jeg vet det ikke er bare bare med hjemmelaget. Hun sa såklart skulle hun det, og vi valgte ut farger og mønster. Nå ble hun ferdig og genseren var såklart var genseren kjempe fin. Jeg tok bilder av den og skrøt av den til min mor. Første hun sier da er at jeg er så bortskjemt. Jeg ble litt sjokkert av måten hun sa det på. Var det ment som ett slags kompliment ? Jeg vet ikke, men jeg klarte ikke svare henne på det. Ville ikke begynne å forklare at jeg spurte henne og betalte henne… hva mener dere ? Er man bortskjemt ? Er bortskjemt alltid en negativ ting ? Takk :)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Kan det være hun synes sin egen mor kommer til kort ( hvis hun lever), altså din mormor...? Merkelig kommentar å komme med. Vet du om hennes forhold til sin svigermor har vært dårlig, siden hun ikke liker at moren til faren din har strikket noe for deg? Anonymkode: 08502...567 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Kan det være en klønete måte å si du er heldig på? Jeg kunne fint litt på fleip sagt det sånn 😅 Anonymkode: c2c57...11a 1
Kathrine_ Skrevet 19. mars 2023 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan det være hun synes sin egen mor kommer til kort ( hvis hun lever), altså din mormor...? Merkelig kommentar å komme med. Vet du om hennes forhold til sin svigermor har vært dårlig, siden hun ikke liker at moren til faren din har strikket noe for deg? Anonymkode: 08502...567 Min mormor lever ikke desverre. Mine foreldre er skilt, men forholdet mellom mamma og farmor vil jeg si egentlig er så bra som man kan håpe. Syns selv det var litt merkelig å si, kanskje hun selv har lyst på en genser
Kathrine_ Skrevet 19. mars 2023 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan det være en klønete måte å si du er heldig på? Jeg kunne fint litt på fleip sagt det sånn 😅 Anonymkode: c2c57...11a Kan være det hun prøvde på, fargene på genseren er både mine og mamma sine favoritt farger.
Elysian Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 Syns ikke at du er bortskjemt. Merkelig ting å si. Jeg hadde nok spurt "hva mener du med det?" så hadde jeg sluppet å overtenke. Er hun sjalu kanskje? 🤷♀️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå