Gå til innhold

Ikke skrevet på 5 timer. Tenke mer over det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skrevet jevnt med en fra tinder og hatt fine samtaler. Nå har han ikke svart på meldingen heg skrev for fem timer siden. Var ikke noe spørsmål i meldingen, men om et tema vi snakket om. 

Er jeg helt rar som nå tenker at han ikke vil prate mer? Dette er en person jeg kunne tenkt meg å møte. 

Anonymkode: 13cf1...31d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig unormalt å kun ha tindertid hele helgen tenker jeg. Folk flest har jo andre ting å gjøre.

Anonymkode: edae3...711

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja du er rar. Folk har et liv utenfor tinder og du sendte ikke engang et spørsmål. 

Anonymkode: 922a7...c84

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Kanskje han tok seg en litt lang middagshvil. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja du er rar. Folk har et liv utenfor tinder og du sendte ikke engang et spørsmål. 

Anonymkode: 922a7...c84

Skjønner det. Men har vel egentlig ikke betydning om jeg stilte spørsmål. Vil han fortsette å sende meldinger gjør han uten et spørsmål. Eneste måten å ha kontakt på. 

Ts

Skrevet (endret)

Han har tatt en pause. 

Jeg har vært på Tinder. Skrevet frem og tilbake med spørsmål første dag. Så fikk jeg ingen spørsmål tilbake etter 5-frem og tilbake.

Dumme meg forstår ikke dette spillet og jeg fortsatte med snakking og spørsmål. 

Spurte etter ro/ tre dager om de jeg skrev med ikke ville mer, og fikk til svar fra en at han var «her og nå menneske». 
En annen skrev at jeg var for langt unna, en tredje spurte jeg om jeg var «kveldens underholdning», og han trakk seg.

Tinder= puleapp der og da. Lettvint kontakt for sex i byer. Og for å booste egoet til menn. 

-Ikke noe problem å likes. Jeg hadde 700 likes og 30 match. 
-men å skrive for å bli kjent, det er vanskelig for mannfolka. 

Sletta Tinder for 2 mnd siden og vil møte folk i RL fra nå av. 

Tips: Se på hva handling/ hva han gjør for deg. Ber han deg ut, så vil han.
Bare «tørrskriving» = ikke int. 

Endret av Nåleputa
AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (20 minutter siden):

Han har tatt en pause. 

Jeg har vært på Tinder. Skrevet frem og tilbake med spørsmål første dag. Så fikk jeg ingen spørsmål tilbake etter 5-frem og tilbake.

Dumme meg forstår ikke dette spillet og jeg fortsatte med snakking og spørsmål. 

Spurte etter ro/ tre dager om de jeg skrev med ikke ville mer, og fikk til svar fra en at han var «her og nå menneske». 
En annen skrev at jeg var for langt unna, en tredje spurte jeg om jeg var «kveldens underholdning», og han trakk seg.

Tinder= puleapp der og da. Lettvint kontakt for sex i byer. Og for å booste egoet til menn. 

-Ikke noe problem å likes. Jeg hadde 700 likes og 30 match. 
-men å skrive for å bli kjent, det er vanskelig for mannfolka. 

Tips: Se på hva handling/ hva han gjør for deg. Ber han deg ut, så vil han.
Bare «tørrskriving» = ikke int. 

Hva mener du med tatt en pause? 

ts

Skrevet
Nåleputa skrev (23 minutter siden):

Kan møte folk på Tinder i RL. Bare til å avtale et møte for å ville bli kjemt. Det har jeg gjort ofte

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du med tatt en pause? 

ts

Kanskje han er på søndagsmiddag hos foreldrene eller på noe sosialt der man ikke sitter med trynet i telefonen og sender meldinger hele tiden? 

Anonymkode: 01d96...63f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avogtil planer, som å dra ut med venner, besøke familie, spillkvelder, skitur, roadtrips og andre ting som gjør at jeg ikke svarer på meldinger. En gang i blant så sovner jeg også.

Er du en av de som sitter å skriver meldinger i fanilieselskap eller når du er med venner?

Jeg hadde tatt det som noe veldig negativt om en mann var av den typen som må sitte på telefonen til enhver tid, og ikke kan legge den fra seg noen timer. Men det er også negativt sitte å telle timer mellom svar, og tolke en liten anelse stillhet som en avvisning. Ikke alle har like mye tid som deg til å se på telefonen. 

Anonymkode: 7e784...fb8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har avogtil planer, som å dra ut med venner, besøke familie, spillkvelder, skitur, roadtrips og andre ting som gjør at jeg ikke svarer på meldinger. En gang i blant så sovner jeg også.

Er du en av de som sitter å skriver meldinger i fanilieselskap eller når du er med venner?

Jeg hadde tatt det som noe veldig negativt om en mann var av den typen som må sitte på telefonen til enhver tid, og ikke kan legge den fra seg noen timer. Men det er også negativt sitte å telle timer mellom svar, og tolke en liten anelse stillhet som en avvisning. Ikke alle har like mye tid som deg til å se på telefonen. 

Anonymkode: 7e784...fb8

Det skjønner jeg godt, bruker heller ikke alltid å sitte på telefonen. Er vel mer at jeg toker det som en avvisning, selv om samtalen fløt veldig bra. 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være mange gode grunner til at en mann ikke har svart på Tinder på fem timer. Her er noen mulige argumenter:

Opptatt med arbeid eller annet: Det er mulig at mannen er opptatt med en eller annen form for arbeid hjemme, er på besøk, har besøk, er med på en aktivitet,  og ikke har mulighet til å sjekke telefonen sin på en stund. 

Dårlig signal eller batteri: Det kan også hende at mannen ikke har svart fordi han har dårlig signal eller et dårlig batteri på telefonen sin. Han kan være på et sted uten internett eller mobildekning, og dermed ikke ha mottatt meldingen din.

Personlige årsaker: Det er mulig at mannen har andre personlige årsaker til å ikke svare på meldingen din. Kanskje han har en travel timeplan og trenger litt tid til å sortere ut ting. Kanskje han har gått gjennom en vanskelig tid eller er opptatt med noe viktig som krever hans oppmerksomhet, som ikke har noe med deg å gjøre.

Ikke interessert: Selvfølgelig kan det være at mannen ikke er interessert i å fortsette samtalen. Kanskje han ikke følte noen kjemi eller klikk med deg, eller kanskje han har andre planer som tar opp all hans tid. Men man behøver ikke ta sorgene på forskudd, fem timer er altfor lite, fem dager hadde vært noe annet, men selv da er det ikke sikkert han mener å avvise deg, om han av ulike årsaker ikke har vært inne på appen i mellomtiden.

Uansett grunn, er det viktig å huske at alle mennesker har forskjellige liv og omstendigheter som kan påvirke hvor raskt de kan svare på meldinger. Det er også viktig å ikke overtolke at noen ikke svarer på meldingen med en gang. Det kan være lurt å gi personen litt tid og vente på at de skal svare før du trekker konklusjoner.

Anonymkode: 49ad7...bd1

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det skjønner jeg godt, bruker heller ikke alltid å sitte på telefonen. Er vel mer at jeg toker det som en avvisning, selv om samtalen fløt veldig bra. 

ts

Anbefaler ellers å lese denne tråden om en utålmodig mann som ødela for seg selv. Vent 1-2 dager og send ev. en ny melding om du ikke får noen i mellomtiden, men på ingen måte fremstill det som om du mener han burde sendt deg melding innen den tid.

https://www.diskusjon.no/topic/1877952-forstår-ikke-jentene-på-tinder/#comments

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Anbefaler ellers å lese denne tråden om en utålmodig mann som ødela for seg selv. Vent 1-2 dager og send ev. en ny melding om du ikke får noen i mellomtiden, men på ingen måte fremstill det som om du mener han burde sendt deg melding innen den tid.

https://www.diskusjon.no/topic/1877952-forstår-ikke-jentene-på-tinder/#comments

Takk. Kommer ikke til å sende en ny melding hvis ikke han svarer. Samtalen fløy så fint så svarer han ikke tar jeg det som et tegn på manglende interesse akkurat nå. Og det fører jo ingen vei. 

Men alt for tidlig å si enda selvfølgelig. 

ts

Skrevet

Med å ta en pause mente jeg:

Å ikke orke å snakke/ chatte mer i denne perioden.
Kanskje han sletta appen og gikk ut på byen/konsert i stedet å bli kjent med noen. (?) 

Eller med kompiser. 

Mange menn vil heller ringe, en å sende meldinger. 
Send han telefonnummeret ditt. ♥️

Har du hørt noe mer fra han? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er rart og trist at folk freaker ut fordi noen ikke har svart på 5 timer…… Kanskje du, TS, bør finne på noe å gjøre i steder for å overvåke tlf og overtenke??? Dette er bare trist! :( 

Anonymkode: 05927...4e7

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Skjønner det. Men har vel egentlig ikke betydning om jeg stilte spørsmål. Vil han fortsette å sende meldinger gjør han uten et spørsmål. Eneste måten å ha kontakt på. 

Ts

Det hadde jeg reagert på og. 5 timer er lenge om han er interessert. 

Anonymkode: 724fb...583

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Takk. Kommer ikke til å sende en ny melding hvis ikke han svarer. Samtalen fløy så fint så svarer han ikke tar jeg det som et tegn på manglende interesse akkurat nå. Og det fører jo ingen vei. 

Men alt for tidlig å si enda selvfølgelig. 

ts

Fått svar nå? 

Anonymkode: 5617e...0ce

Skrevet

Lurt å ikke legge så mye i skriving med mennesker fra Tinder. Selv om det er god "skrivekjemi", trenger ikke det å bety at den du skriver med ønsker noe annet enn litt oppmerksomhet når han kjedet seg. Målet bør være å få til et treff for å se om det kan bli noe mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant min mann via Tinder. Ikke bare tull innpå der.

Anonymkode: 724fb...583

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...