Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe som irriterer meg grønn, føler jeg har en baby på 45 i hus. Har kranglet og jeg har kjeftet på han i flere år og han lover bot og bedring. Vi har også 2 barn så er ikke så lett og bare gå.. hvorfor er det så vanskelig og bruke dokost ? Skikkelig ekkelt og komme på toalettet og se det er rester opp langs doskålen. 

Er frustrert og måtte lette litt på trykket

Anonymkode: 3a0c5...f68

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bedt han ordne opp hver gang det skjedde. Og bedt han vaske hele doet grundig med det samme han holdt på.

Nei, jeg hadde ikke gjort det for han. Jeg vasker ikke bæsjet til voksne, funksjonsfriske mennesker. Du velger selvfølgelig selv om du ønsker å gjøre det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Rop på ham. Hver gang. Høyt og tydelig.

Anonymkode: 2db96...af6

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

...og særlig når man har besøk

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja sukk.. det går inn the ene øret og ut det andre desverre. 

• Hjerte 1
Skrevet

Gi dokost som gave hver bursdag og jul. Send gjerne dokosten som overraskelsesgave til jobben hans... pakket i cellofan:)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør nesten aldri det jeg heller. Jeg dekker innsiden av doskålen med dopapir og da er det veldig sjeldent behov. Kan du foreslå det? Men da må man trekke ned flere ganger, så den ikke blir tett.

Finnes det evt toaletter som vasker seg selv?

Anonymkode: a8cc8...c05

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme problem her. Har sagt ifra 100-vis av ganger men han gjør det ikke 🤬

Anonymkode: 16c1c...c37

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja sukk.. det går inn the ene øret og ut det andre desverre. 

Men han blir vel lei til slutt av å måtte gå inn og vaske doen mens du står der?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme problem her. Har sagt ifra 100-vis av ganger men han gjør det ikke 🤬

Anonymkode: 16c1c...c37

Fordi du gjør det?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så fascinerende. Hvor finner dere disse taperne egentig?

• Liker 3
Skrevet

Heng opp plakat på do om at han må bruke dobørste.

Jeg kjenner en som har fått kjeft av samboeren fordi han ikke alltid husket å åpne lokket for å se om det var rester i skåla. Han la lokket på før han spylte ned.

Skrevet
Andro skrev (2 timer siden):

...og særlig når man har besøk

Usj det er ekkelt å være gjest da. Har opplevd det selv, var bare to i det huset, så jeg antok det var mannen som var synderen.

AnonymBruker
Skrevet

Ta bilder av skålen med dritt, og si at tre ganger til så legger du det på Facebook. Så tar du bilde neste gang også, og skriver at to ganger til så blir hans uvane lagt ut på Facebook, så en gang til og...

Forhåpentligvis tar han seg sammen før du må gjøre det, for sosial skam er en sterk motivasjon til å gjøre det rette. 

Anonymkode: 6762e...789

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, slik var eksen min også. Jeg ropte på han slik han skulle vaske doen etter seg. Tror dere ikke HAN ble fornærmet på meg, for jeg tvang han å vaske etter seg?! 
Allså hallo 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: eca39...f92

AnonymBruker
Skrevet

Haha, slik var eksen min også. Jeg ropte på han slik han skulle vaske doen etter seg. Tror dere ikke HAN ble fornærmet på meg, for jeg tvang han å vaske etter seg?! 
Allså hallo 🤦🏻‍♀️

Ja har vært noen høylytte krangler, fatter ikke at han gidder og argumentere for og ikke gjøre det.. trøtt,glemte det,hysteri osv

Skrevet

Rart det der, kan fortelle dere at jeg har rengjort etter min eks mange ganger. Det var forsåvidt også jeg som tok meg av rengjøring av både toalett, dusj og vask. Blir en tanke provosert av å lese kommentarene her om at det alltid er menn som er "grisene". 

Det går begge veier!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kommer man så langt som å være sammen med sånne i årevis, og få flere barn sammen? 

Anonymkode: c12c6...ae1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja har vært noen høylytte krangler, fatter ikke at han gidder og argumentere for og ikke gjøre det.. trøtt,glemte det,hysteri osv

Det er vanlig folkeskikk å vaske etter seg, eller bry seg hvordan det ser ut til neste man. Noe foreldrene til disse menene ikke har lært videre tydeligvis .. så faller oppdragelsen på parter. 
det er så utrolig turn off, jeg tenner ikke på å være moren til noen. (Derfor det ble slutt også)

Skrevet
Spoiler

🤣🤣

Som å beskrive min x. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...