AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Hei! Har noen andre opplevd at mat fra foodora og wolt lukter tobakk? Har klagd ved flere anledninger over det da det ikke frister å betale ekstra for innrøykt mat. Om du har opplevd det, har du klagd? Er veldig stresset over at de oppgir mitt fulle navn ved klagen (de gjorde det til en av sjåførene), spesielt til de som jeg har klagd over flere ganger. Hva om de får sparken og vet det er meg? Ugh.. Anonymkode: 87f3c...609
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 At, hæ? maten kommer fra mange titalls ulike steder, og er pakket av restauranten. Først plast/papp, så pose. Og er det en ting budet ikke har tid til på den timeraten (eller råd til for den sags skyld), så er det en røykepause😜 Anonymkode: 7e0d4...72a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): At, hæ? maten kommer fra mange titalls ulike steder, og er pakket av restauranten. Først plast/papp, så pose. Og er det en ting budet ikke har tid til på den timeraten (eller råd til for den sags skyld), så er det en røykepause😜 Anonymkode: 7e0d4...72a De har røyket i bilen, som smitter over på varene. Det jeg bestilte var bare i en liten plastpose og plastboks, maten var sikkert i orden men fysj røykluten trigget alt av hodepine og astma som mulig, og gikk ikke ut av rommet før jeg hadde luftet godt. Ikke optimalt. Anonymkode: 87f3c...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå