AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #21 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er på 3 lærer, nr 1 byttet jobb, nr 2 kunne aldri kjøre i helg eller ukedager på ettermiddag, nr 3 sa han skulle hjelpe ( kan kjøre en gang i uken ettermiddag ) sendt han videre melding men ikke fått svar til nå. Jeg er fortsatt på trinn 3.... kommer meg knapt videre i slikt tempo og blir helt fortvilet, jeg brukte hele sommerferien min i fjord på å kjøre, men fikk bare lov å kjøre 2-3 ganger i uken fordi det ikke var vits i å kjøre hver dag ( sa kjørelærer ) Hvis det er noen kjørelærere i Bergen som leser dette, noen som kan hjelpe? Anonymkode: d9ff0...966 Med 2 kjøretimer hver uke skulke du vært ferdig i høst. Anonymkode: ee87d...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #22 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med 2 kjøretimer hver uke skulke du vært ferdig i høst. Anonymkode: ee87d...824 Jeg var på trinn 2 i høst ( oktober måned ) Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 6. april 2023 #23 Del Skrevet 6. april 2023 Tok alt så fort som mulig så trinn tre var to uker før oppkjøring 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #24 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg hadde alle mine kjøretimer på litt over en måned, og kjørte langt fra hver dag. Altså fra første time til oppkjøringen. Hvor mange timer har du hatt? Anonymkode: ee87d...824 ca 50 timer Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #25 Del Skrevet 6. april 2023 pautina skrev (1 minutt siden): Tok alt så fort som mulig så trinn tre var to uker før oppkjøring Det er jo helt supert, jeg bare forstår ikke hvordan dere får det til. Jeg hadde spart opp nok penger til 4 ukers kjøring hver dag i sommer men ble gående og vente, fikk max kjøre 3 ganger i uken. Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #26 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er jo helt supert, jeg bare forstår ikke hvordan dere får det til. Jeg hadde spart opp nok penger til 4 ukers kjøring hver dag i sommer men ble gående og vente, fikk max kjøre 3 ganger i uken. Anonymkode: d9ff0...966 Du har jo harr flere kjøretimer enn noen jeg kjenner. Jeg hadde 20. De fleste jeg kjenner hadde 20 til 23 timer. Hvorfor har du så mye timer? Har du ingen å øvelseskjøre med overhode? Hva er begrunnelsen fra kjøreskole for å holde deg så lenge på ett trinn og enda ikke ha fått deg i oppkjøring? Anonymkode: ee87d...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #27 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo helt supert, jeg bare forstår ikke hvordan dere får det til. Jeg hadde spart opp nok penger til 4 ukers kjøring hver dag i sommer men ble gående og vente, fikk max kjøre 3 ganger i uken. Anonymkode: d9ff0...966 Det er helt vanlig. Det er mange som vil ha lappen og de kan ikke la deg reservere opp timer daglig. Spesielt ikke på sommeren. Anonymkode: ee87d...824 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #28 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er helt vanlig. Det er mange som vil ha lappen og de kan ikke la deg reservere opp timer daglig. Spesielt ikke på sommeren. Anonymkode: ee87d...824 Helt greit det altså.. jeg så for meg mer intensiv bare. Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #29 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du har jo harr flere kjøretimer enn noen jeg kjenner. Jeg hadde 20. De fleste jeg kjenner hadde 20 til 23 timer. Hvorfor har du så mye timer? Har du ingen å øvelseskjøre med overhode? Hva er begrunnelsen fra kjøreskole for å holde deg så lenge på ett trinn og enda ikke ha fått deg i oppkjøring? Anonymkode: ee87d...824 Nei, jeg har ingen å øvekjøre med. Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #30 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg er på 3 lærer, nr 1 byttet jobb, nr 2 kunne aldri kjøre i helg eller ukedager på ettermiddag, nr 3 sa han skulle hjelpe ( kan kjøre en gang i uken ettermiddag ) sendt han videre melding men ikke fått svar til nå. Jeg er fortsatt på trinn 3.... kommer meg knapt videre i slikt tempo og blir helt fortvilet, jeg brukte hele sommerferien min i fjord på å kjøre, men fikk bare lov å kjøre 2-3 ganger i uken fordi det ikke var vits i å kjøre hver dag ( sa kjørelærer ) Hvis det er noen kjørelærere i Bergen som leser dette, noen som kan hjelpe? Anonymkode: d9ff0...966 Er vel ingenting annet enn forståelse og trening som skal til. Hvor rakettforskning er det? Blir ikke god i tennis av å lese en tennis-bok, eller? Du blir ALDRI bra nok før du ER bra nok... Og da begynner førerprøven. Og når den bestås begynner din ordentlige kjøreerfaring. Anonymkode: 1b04e...310 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #31 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel ingenting annet enn forståelse og trening som skal til. Hvor rakettforskning er det? Blir ikke god i tennis av å lese en tennis-bok, eller? Du blir ALDRI bra nok før du ER bra nok... Og da begynner førerprøven. Og når den bestås begynner din ordentlige kjøreerfaring. Anonymkode: 1b04e...310 NETTOPP👏 og det er nettopp derfor jeg står slik på! 💪 Ta raketten din HØØØØØØØYT opp i himmelen, har en sinnsyk krevende jobb og har jobbet fra 06.00- 23.00 hele dager innimellom for å rekke over alt, jeg har vært utslittt så ta deg en BOLLE. Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #32 Del Skrevet 6. april 2023 Så kjørelærer i Bergen, gi en lyd og du har stabil jobb fra neste uke, her er det penger å tjene👏 Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #33 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så kjørelærer i Bergen, gi en lyd og du har stabil jobb fra neste uke, her er det penger å tjene👏 Anonymkode: d9ff0...966 Ja ja, for han må også ta seg en bolle faktisk, og den blir rykende fersk fra bankeren. Når det skal kjøres med deg senest 04.30 for å rekke en dobbeltime, eller måtte avslutte en kl.01.30. Anonymkode: 1b04e...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #34 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja ja, for han må også ta seg en bolle faktisk, og den blir rykende fersk fra bankeren. Når det skal kjøres med deg senest 04.30 for å rekke en dobbeltime, eller måtte avslutte en kl.01.30. Anonymkode: 1b04e...310 Neida, det er ikke så gale😅 Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 7. april 2023 #35 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er jo helt supert, jeg bare forstår ikke hvordan dere får det til. Jeg hadde spart opp nok penger til 4 ukers kjøring hver dag i sommer men ble gående og vente, fikk max kjøre 3 ganger i uken. Anonymkode: d9ff0...966 Litt juks, for jeg er i førti årene og har ikke hatt bruk for lappen før så tok den nå. Dermed har jeg jo øvelseskjørt i 20 år og vært i trafikken lenge😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #36 Del Skrevet 7. april 2023 pautina skrev (24 minutter siden): Litt juks, for jeg er i førti årene og har ikke hatt bruk for lappen før så tok den nå. Dermed har jeg jo øvelseskjørt i 20 år og vært i trafikken lenge😊 👏 Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå