AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Dere som tok førerkort b, hvor lang tid brukte dere på å bli ferdig når dere var på trinn 3? Anonymkode: 9daa7...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dere som tok førerkort b, hvor lang tid brukte dere på å bli ferdig når dere var på trinn 3? Anonymkode: 9daa7...268 Det var det raskeste trinnet. Anonymkode: ddbd0...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Del Skrevet 20. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det var det raskeste trinnet. Anonymkode: ddbd0...c25 Så trinn 4? Anonymkode: 9daa7...268 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fairy Tale Skrevet 20. mars 2023 #4 Del Skrevet 20. mars 2023 Trinn 1 og 2 gikk sånn meh, tok teoriprøven på trinn 2, mener jeg å huske. Jeg brukte veldig lang tid på å lære meg å kjøre bil, hadde ingen å kjøre med hjemme og måtte ta alle timene jeg kunne få av kjøreskolen. Det var snakk om en dobbelttime i måneden, hvis jeg var heldig. Så jeg byttet kjøreskole og gikk gjennom tre forskjellige lærere. Byttet fra manuell til automat, og det hjalp litt, da gikk det litt fortere på trinn 3. Noen bruker lang tid, andre ikke. Hvis du har muligheten til å øvelseskjøre hjemme, så gjør det så ofte du kan. Og å ha en bra kjørelærer er alfa og omega. Husk at kjørelæreren har ikke nødvendigvis alltid rett heller, min mente jeg måtte vente noen uker til før oppkjøring, og satt og sa at jeg ikke var klar og dette kom aldri til å gå, han var en gammel gretten gubbe som skrek i bilen hvis man gjorde feil. Jeg gadd ikke å høre på han, og gjennomførte oppkjøringen med glans og fikk null feil. Lykke til ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 20. mars 2023 #5 Del Skrevet 20. mars 2023 Hva betyr trinn tre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2023 #6 Del Skrevet 21. mars 2023 1,5 måned fra trinn 3 til oppkjøring. Skal sies at det var kø på å ta oppkjøring så det burde gått fortere. Anonymkode: c270c...e32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 29. mars 2023 #7 Del Skrevet 29. mars 2023 Når begynte man med trinn? Sånn var det ikke da jeg tok lappen 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #8 Del Skrevet 30. mars 2023 Trinn 3 var den jeg brukte lengst tid på, siden en måtte være på oppkjøringsnivå til trinn 4. Men jeg hadde vel bare 4 ekstra kjøretimer, da jeg øvelseskjørte med privat bil mest. Så det kommer an på hvor dyktig du er for å komme deg videre. Anonymkode: 39907...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #9 Del Skrevet 30. mars 2023 Einus skrev (På 20.3.2023 den 12.16): Hva betyr trinn tre? https://ntsf.no/ta-forerkort/bil/trinnene-i-foreropplaeringen Anonymkode: 39907...6cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 30. mars 2023 #10 Del Skrevet 30. mars 2023 Jøss, snakk om å gjøre ting vanskeligere enn det er 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #11 Del Skrevet 30. mars 2023 Det er jo mange faktorer her som spiller inn på hvor lang tid man bruker. Jeg hadde ingen å øvelseskjøre med privat, jeg jobbet fulltid, og det var begrenset med penger. Brukte vel 4 måneder på kjøreskole (trinn 3) før jeg kjørte opp, da også noe "venting" på kjøring på glattbane. Anonymkode: e1036...882 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 31. mars 2023 #12 Del Skrevet 31. mars 2023 Ca 1 år det første halvåret hadde jeg ei (Lesbisk Kjørelærer) og satt bare og kjørte i smågater i ring kjemien stemte ikke så etter ett halv år fikk jeg en mannlig kjørelærer og det endte ut på veien samme dagen han reagerte fælt på denne kvinnelige kjørelæreren hun likte nok best jente elever sa han og at jeg ikke var den eneste eleven som hadde reagert på oppførselen 🙂 han syns jeg kjørte bra 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #13 Del Skrevet 31. mars 2023 7 hours ago, Maskinfører said: Ca 1 år det første halvåret hadde jeg ei (Lesbisk Kjørelærer) og satt bare og kjørte i smågater i ring kjemien stemte ikke så etter ett halv år fikk jeg en mannlig kjørelærer og det endte ut på veien samme dagen han reagerte fælt på denne kvinnelige kjørelæreren hun likte nok best jente elever sa han og at jeg ikke var den eneste eleven som hadde reagert på oppførselen 🙂 han syns jeg kjørte bra 🙂 Hva har kjønn og legning med denne tråden å gjøre? Anonymkode: c0cfd...3df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #14 Del Skrevet 31. mars 2023 Når man tar intensivkurs så tar man alle trinn på 5 dager.. så trinn 4 tok vel 1 dag for meg 👍 men da kunne jeg gire osv fra før, men hadde ikke kjørt på en del år. Anonymkode: b0ddb...fc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #15 Del Skrevet 1. april 2023 Planen min var intensivkjøring forrige sommer, skulle kjøre hver dag. Fikk ikke lov til det, da kjørelærer ment jeg måtte fordøye det, så kjørte ca 2 ganger i uken. Nå er jeg på trinn 3, og vi er snart i april - kjører en gang i uken og synes det går så f treigt! Jeg trenger lappen til å søke nye jobber der det kreves....................... Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #16 Del Skrevet 1. april 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Planen min var intensivkjøring forrige sommer, skulle kjøre hver dag. Fikk ikke lov til det, da kjørelærer ment jeg måtte fordøye det, så kjørte ca 2 ganger i uken. Nå er jeg på trinn 3, og vi er snart i april - kjører en gang i uken og synes det går så f treigt! Jeg trenger lappen til å søke nye jobber der det kreves....................... Anonymkode: d9ff0...966 Det høres treigt ut Anonymkode: 9daa7...268 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #17 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres treigt ut Anonymkode: 9daa7...268 Ja, men jeg har ikke mulighet til å kjøre mer enn 1 gang i uken ( pga jobb ) Hva har andre gjort? noen magiske triks?💠 Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 5. april 2023 #18 Del Skrevet 5. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 11.47): Ja, men jeg har ikke mulighet til å kjøre mer enn 1 gang i uken ( pga jobb ) Hva har andre gjort? noen magiske triks?💠 Anonymkode: d9ff0...966 Bytt lærer? Noen er bare gørrtrege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #19 Del Skrevet 6. april 2023 ajarRun skrev (21 timer siden): Bytt lærer? Noen er bare gørrtrege. Jeg er på 3 lærer, nr 1 byttet jobb, nr 2 kunne aldri kjøre i helg eller ukedager på ettermiddag, nr 3 sa han skulle hjelpe ( kan kjøre en gang i uken ettermiddag ) sendt han videre melding men ikke fått svar til nå. Jeg er fortsatt på trinn 3.... kommer meg knapt videre i slikt tempo og blir helt fortvilet, jeg brukte hele sommerferien min i fjord på å kjøre, men fikk bare lov å kjøre 2-3 ganger i uken fordi det ikke var vits i å kjøre hver dag ( sa kjørelærer ) Hvis det er noen kjørelærere i Bergen som leser dette, noen som kan hjelpe? Anonymkode: d9ff0...966 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2023 #20 Del Skrevet 6. april 2023 AnonymBruker skrev (På 1.4.2023 den 11.47): Ja, men jeg har ikke mulighet til å kjøre mer enn 1 gang i uken ( pga jobb ) Hva har andre gjort? noen magiske triks?💠 Anonymkode: d9ff0...966 Jeg hadde alle mine kjøretimer på litt over en måned, og kjørte langt fra hver dag. Altså fra første time til oppkjøringen. Hvor mange timer har du hatt? Anonymkode: ee87d...824 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå