AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Hei! Dere som er aleneforeldre. Hvordan får dere møtt det motsatte kjønn og blitt kjent osv når man basicly aldri har alenetid? Hvordan introduserer man barna for hverandre osv? Spør fordi jeg har blitt kjent med en mann som har barn også, og han tar litt lettere på det å kanskje møtes alle sammen enn det jeg gjør. Anonymkode: 5780c...a31
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Har du familie som kan passe barna av og til mens du blir kjent med han? Anonymkode: 2aed9...a88
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Nå er jeg ikke så opptatt av å møte menn, så jeg har ikke så mange tips til deg. Men de gangene jeg har møtt menn, har det gjerne vært alenefedre som har bodd i nabolaget med barn på omtrent samme alder. Da har vi gjerne møttes på lekeparker så barna kunne leke sammen, gått turer med barna osv. og blitt kjent på den måten. Sånne aktiviteter kan du jo planlegge på datingapper som Tinder også. Ellers må du ordne deg med barnevakt, så du kan dra ut på date. Ellers kan du vente til barna er eldre, og mer selvstendig. Nå har jeg ungdommer, som kan være hjemme alene, så det er egentlig null stress. Men det passer ikke med en mann i livet til meg og barna akkurat nå. Anonymkode: e71b5...129
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har du familie som kan passe barna av og til mens du blir kjent med han? Anonymkode: 2aed9...a88 Ja, har bare ikke følt det er innafor å spørre før det blir seriøst og det går jo ikke om man ikke møtes . "kan du passe barna så jeg skal ut å lure" føler jeg, selvom vi ikke gjør noe sånt. AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Nå er jeg ikke så opptatt av å møte menn, så jeg har ikke så mange tips til deg. Men de gangene jeg har møtt menn, har det gjerne vært alenefedre som har bodd i nabolaget med barn på omtrent samme alder. Da har vi gjerne møttes på lekeparker så barna kunne leke sammen, gått turer med barna osv. og blitt kjent på den måten. Sånne aktiviteter kan du jo planlegge på datingapper som Tinder også. Ellers må du ordne deg med barnevakt, så du kan dra ut på date. Ellers kan du vente til barna er eldre, og mer selvstendig. Nå har jeg ungdommer, som kan være hjemme alene, så det er egentlig null stress. Men det passer ikke med en mann i livet til meg og barna akkurat nå. Anonymkode: e71b5...129 Ja, han bor litt unna, så det er liksom ikke bare bare å få til playdate, selvom det er veldig ideelt 😊 Det var egntlig ikke tanken å bli kjent med menn for å date, var egntlig bare en som dukket opp som virker veldig fin person. Anonymkode: 5780c...a31
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #5 Skrevet 19. mars 2023 Her er barna hos far annenhver helg. Ser etter alenefedre som har barnefri samme helger. Gjør logistikken litt enklere, samtidig som de ikke egler seg innpå og har det travelt med å leke bonusfar. Anonymkode: 91362...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå