AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Jeg sover så dårlig om dagen. Jeg lager lyder når jeg sovner inn som gjør at jeg våkner igjen, våkner av mareritt osv.. I natt våknet jeg og datteren min samtidig av mareritt. Når jeg går og legger meg har jeg sånn skrekkfølelse i kroppen. Jeg har ikke mareritt hver dag, og når jeg først sovner så sover jeg godt altså. Men det er bare så sykt mye negativt assosiert med soving om dagen og jeg blir sliten av det på dagen.. Har noen noe forklaring på hvorfor det er slik? Anonymkode: 08090...a78
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Jeg ville tippet på mye stress for tiden? Eller hormonelt, kanskje. Vil tro det går over av seg selv ganske snart. Ett tips for å unngå at sengen blir forbundet med mareritt er å sove et annet sted et par netter. F.eks. legge en madrass i stuen, sove på sofaen eller flytte sengen til en annen vegg på soverommet. Da vil du kanskje kjenne at du får løst litt opp i dette mønsteret. Styr unna alt mulig som kan være stimulerende i noen timer før sengetid, sterkt lys/skjermer, kaffe/te/sjokolade osv. Medical medium som det linkes til ovenfor her er bare oppspinn og rent kvakksalveri, dessverre. Drikk gjerne juice om du synes det er godt, men vær så snill: ikke støtt denne lurendreieren med penger. Anonymkode: 0e532...328
Perelandra Skrevet 21. mars 2023 #3 Skrevet 21. mars 2023 Tråden er ryddet for helseskadelig råd og spam, og svar til dette. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå