AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Hvor tykk liker dere å ha puta deres? Lav, medium lav, medium, medium høy- høy eller høy ? Og hvorfor liker du den tykkelsen? Skal kjøpe meg ny pute men er usikker på hvilken jeg skal velge. Anonymkode: 30b5d...144
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Ingen som bruker pute kanskje? Anonymkode: 30b5d...144
Heipådegådu Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor tykk liker dere å ha puta deres? Lav, medium lav, medium, medium høy- høy eller høy ? Og hvorfor liker du den tykkelsen? Skal kjøpe meg ny pute men er usikker på hvilken jeg skal velge. Anonymkode: 30b5d...144 Jeg bruker tempur, beste puten du kan investere litt penger i. Medium tykk/former seg etter nakken. Litt hard, men blir myk ettersom den former seg. Nakken skal være rett med resten av kroppen/litt høyere enn madrassen. For lav og for høy pute kan gi nakke problemer. Noen liker myk/noen liker hard. Men tempur pleier de fleste å like.
Taluno Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Jeg har denne KLUBBSPORRE Ergonomisk pute, flere stillinger, 44x56 cm - IKEA Har knapt hatt vondt i rygg, nakke og skuldre etter jeg fikk den! Hadde sånn klassisk tempur, de med buer på, tidligere, men de sov jeg ikke like godt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå