AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Overtakelse av leilighet på onsdag. Må jeg si opp strømavtalen min eller flyttes den over på ny eier i løpet av overtakelsen? Anonymkode: 7a7d1...641
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Overtakelse av leilighet på onsdag. Må jeg si opp strømavtalen min eller flyttes den over på ny eier i løpet av overtakelsen? Anonymkode: 7a7d1...641 Du må selv si opp hvis du skal flytte. Så må ny eier / leietaker bestille strøm på seg. Anonymkode: 159be...16c
Taluno Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Den blir selvfølgelig ikke overført til ny eier. Ny eier står fritt til å velge sin egen strømavtale, i valgfritt selskap.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 Når jeg har flyttet (senest i fjor) så var det et digitalt skjema vi fylte ut som var noe megleren ordnet. Da ble mitt abonnement avsluttet og ny eier fikk velge mellom en liste leverandører. Anonymkode: 2edcc...0af
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 Skal du ikke ha strøm der du flytter til? Det vanlige er å be om å få abonnementet sitt flyttet. Om du ikke trenger det mer så sier du det opp. Greit å kommunisere med de som skal overta da, så de har ordnet seg egen strøm og ikke plutselig blir stående strømløse midtvinters. Anonymkode: 7ac9e...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå