Gå til innhold

Hvis du var en ”kjendis”. Hadde du fortalt om datinglivet litt og evt vist frem den nye kjæresten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som at en del såkalte ”kjendiser” liker å stå frem i mediene om at de er single. Eller hvor mange som prøvde seg på de. Osv

Har du behov for å fortelle hele verden om ditt datingliv? Tror du at det er veldig spennende for andre? 

Anonymkode: afb84...14d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg tror heller ikke kjendisene liker de artiklene, de blir vel truet med verre artikler om de ikke stiller opp. 

Anonymkode: 47a30...73c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Jeg tror heller ikke kjendisene liker de artiklene, de blir vel truet med verre artikler om de ikke stiller opp. 

Anonymkode: 47a30...73c

😂

Anonymkode: afb84...14d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde nok holdt det privat helt til jeg endte opp med kjæreste. 

Anonymkode: 756b0...998

Skrevet

Jeg har hatt et forhold til en "kjendis" gjennom et par - tre år, og vi gikk under radaren til pressen. 
Mitt sex- og kjærlighetsliv har ingenting i pressen å gjøre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I mitt forrige forhold hadde jeg nok valgt å ha et "offentlig" forhold om jeg var kjendis - fordi det var veldig trygt, "perfekt" utad, ekstremt altomfattende i livet mitt osv. 

Det nåværende forholdet jeg er i vet kun min mor om, absolutt ingen andre. Det er et dårlig forhold, følger meg ikke trygg, vil ut av det, vet at det ikke kan vare (og ønsker heller ikke at det skal det), er flau over han (altså ikke utseendet, men oppførsel og personlighet), jeg blir behandlet som drit og det er bare en liten brøkdel av livet mitt (han eksisterer i livet mitt, uten å "være" der, om det gir mening? Veldig absurd... Han er i leiligheten min, men vi er ikke sammen, ønsker heller ikke å være rundt han, så unngår han så mye som jeg kan og lever som om jeg er singel. Ja, det betyr at jeg også dater andre. Et utrolig merkelig forhold å være i...........). 

Så for meg hadde det kommet an på.

Men hvis du kun mener det slik du spør (det virker som du spør på en passiv-aggressiv måte, og ikke egentlig lurer, men bare vil at alle skal svare bekreftende på at vi er enige med deg, og mener at alle kjendiser sier at de er single og skryter av oppmerksomhet de får? Mulig jeg oppfatter noe feil, men...): Hvordan kjendiser behandler forholdene sine er jo ekstremt varierende, så det finnes jo ikke bare ett svar på det. Med det sagt syns jeg det er veldig få jeg oppfatter at sier at de er single og skryter av oppmerkssomheten de får... Hvem tenker du på? (Det virker og som innlegget ditt kanskje er rettet mot noen spesielle du føler noe slags "agg" mot? Og da er det vanskelig å isåfall gi gode svar/få en diskusjon rundt det, men det er kanskje ikke det du ønsker heller... mtp det jeg skrev over...). 

Hvis noen er single og skryter av oppmerksomheten de får er ikke det noe jeg ville gjort, det er heller ikke noe jeg syns er positivt å gjøre, men som sagt vanskelig å svare når jeg ikke vet hvem/hva du mener. Om det kun er snakk om å si at man er singel, eller si at man får oppmerksomhet, så føler jeg konteksten avgjør hva jeg evt syns om det/hvordan jeg oppfatter det.

Anonymkode: 2332d...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...