AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 En mann heg kjenner godt, gjorde noe stygt, og ondskapfult mot meg. Jeg fortjente det ikke. (Ikke romantisk, eller seksuelt, har aldri vært noe mellom oss). Han er utro mot sin kone. Jeg er ikke særlig opptatt sv utroskap, på det prinsipielle plan, det er sikkert mange årsaker til at sånt kan skje. Har aldri vært utro og ingen har vært utro mot meg. Jeg har ikke spesielt omsorg for hans kone, liker henne ikke engang. Jeg kunne godt tenke meg å få bevis på hans utroskap mot kona.Hvordan skal jeg best klare det? Vet ikke om jeg engang vil bruke infoen om jeg klarer å skaffe den. Har lyst å ha noe på han, sånn i tilfelle jeg skulle få bruk for det. Je vet ikke engang hvem han er utro med. Jeg vet ikke engang om han er uttro nå, men antar det er nokså kronisk med han. Tenker bare litt på hvordan jeg best skal få det til. Henge utenfo huset hans og følge etter han? Har ikke lyst å bli observert. Noen som har litt tips? Litt frøken dektekriv tips? Anonymkode: dfaca...c22
Gjest BasicBlondie Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Godt tips: Jobb med deg selv og kom deg over det han gjorde mot deg. Hva vil du oppnå av å fortelle kona at han er utro? Særlig om du ikke en gang liker henne og egentlig ikke bryr deg om henne?🤦🏼♀️ Det kommer jo absolutt ikke noe godt ut av sont. At det føles slik nå når du er sint/såret - fine. Men du utsetter jo deg selv for potensielt mere drama og styr. Kom deg over det, drit i han og lev videre.
Andro Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Det oser galskap og "Farlig begjær" av denne ts-en. Skal du ta igjen overfor ham så får du ta det ansikt til ansikt, og ikke ødelegge livet for flere. La kona og elskerinna være i fred, og ta deg sammen. 2 1
tånegla Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 Om han er "notorisk utro" lukter det åpent forhold der i gården. Kjipt for deg om du investerer masse tid i å stalke ham, bare for å oppdage at kona syntes det er greit. Finn på noe annet å bruke livet ditt på. Terapi kanskje, det er ikke sunt å være så sinna og bitter som du fremstår. 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 Det er ikke din jobb å "ta" denne mannen og rapportere til kona. Legg det som har skjedd bak deg og lev livet ditt videre. Det kommer ikke noe godt ut av å ta hevn. Finn noe annet å bruke fritiden din på. Anonymkode: af73c...188
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #6 Skrevet 20. mars 2023 Ja, jeg er sint og bitter, og bør nok la det gå. Er ikke nødvendigvis for å rapportere til kona, er bare for å egentlig bare å vite mer. Føler for å ha noe på han. Men det beste er nok bare å la han gå. Har brukt mye energi på han, etter han satte i gang en sverte kampanje av meg. Har mange i livet mitt som ikke har latt seg påvirke av dette, folk jeg liker og er glad i. Er mer perifre som ser meg i negativt lys pga han, og også noen av de har glemt. Er mest for egen del jeg ønsker dokumentasjon. For å føle jeg står sterker om han kommer med ny skitt pakke. Anonymkode: dfaca...c22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå