AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Hei, jeg ser etter frysere som kan ha en tempratur på -17 grader eller lavere. Hvilke frysere anbefaller dere? Jeg har sett at det selges fryser på minus 45 grader. En fryser på -45 blir imidlertid for kaldt. På forhånd takk for svar. Anonymkode: c8589...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Del Skrevet 19. mars 2023 Temperatur i fryser bør være -18 eller lavere, så hvorfor skal du ha en fryser fra -17? Anonymkode: feca8...e10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. mars 2023 #3 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg ser etter frysere som kan ha en tempratur på -17 grader eller lavere. Hvilke frysere anbefaller dere? Jeg har sett at det selges fryser på minus 45 grader. En fryser på -45 blir imidlertid for kaldt. På forhånd takk for svar. Anonymkode: c8589...8bb Min fryser kan jeg da stille inn gradene på selv, og det kan man vel på de fleste fryseskap i dag. Er det fryseboks du mener, eller fryseskap? Jeg har ikke kjennskap til innstillingsmulighetene til frysebokser, men ville uansett valgt fryseskap pga lettere å komme til alt du har der, og innstillingsmuligheter. En dypfryser skal stilles inn på -18 C. Det er det som er anbefalt temperatur i en fryser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #4 Del Skrevet 19. mars 2023 De fleste frysere har muligheter for å stille inn gradene selv, gjerne i et intervall mellom feks minus 15 og minus 25/30… Anonymkode: a62b2...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #5 Del Skrevet 19. mars 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg ser etter frysere som kan ha en tempratur på -17 grader eller lavere. Hvilke frysere anbefaller dere? Jeg har sett at det selges fryser på minus 45 grader. En fryser på -45 blir imidlertid for kaldt. På forhånd takk for svar. Anonymkode: c8589...8bb Alle frysere har lavere temp enn -17. Anonymkode: 1f1db...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #6 Del Skrevet 19. mars 2023 Fryseren på kjøleskapet våres mener jeg kan stilles inn fra -14, til -25. Må da være en del frysere som har denne funksjonen, og? Anonymkode: 13efe...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 20. mars 2023 #7 Del Skrevet 20. mars 2023 Alle frysere som selges på Power/Elkjøp kan kjøles til minst 20 minus. -17 er for varmt, maten skal helst være på -18 eller kaldere. -45-kjølere er ment for lab-bruk og tilsvarende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå