Gå til innhold

Fryser som har -17 grader eller lavere temperatur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg ser etter frysere som kan ha en tempratur på -17 grader eller lavere. Hvilke frysere anbefaller dere? Jeg har sett at det selges fryser på minus 45 grader. En fryser på -45 blir imidlertid for kaldt. På forhånd takk for svar. 

Anonymkode: c8589...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Temperatur i fryser bør være -18 eller lavere, så hvorfor skal du ha en fryser fra -17? 

Anonymkode: feca8...e10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, jeg ser etter frysere som kan ha en tempratur på -17 grader eller lavere. Hvilke frysere anbefaller dere? Jeg har sett at det selges fryser på minus 45 grader. En fryser på -45 blir imidlertid for kaldt. På forhånd takk for svar. 

Min fryser kan jeg da stille inn gradene på selv, og det kan man vel på de fleste fryseskap i dag. Er det fryseboks du mener, eller fryseskap? Jeg har ikke kjennskap til innstillingsmulighetene til frysebokser, men ville uansett valgt fryseskap pga lettere å komme til alt du har der, og innstillingsmuligheter.

En dypfryser skal stilles inn på -18 C. Det er det som er anbefalt temperatur i en fryser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste frysere har muligheter for å stille inn gradene selv, gjerne i et intervall mellom feks minus 15 og minus 25/30…

Anonymkode: a62b2...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Alle frysere har lavere temp enn -17. 

Anonymkode: 1f1db...95c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fryseren på kjøleskapet våres mener jeg kan stilles inn fra -14, til -25. Må da være en del frysere som har denne funksjonen, og? 

Anonymkode: 13efe...f66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle frysere som selges på Power/Elkjøp kan kjøles til minst 20 minus. -17 er for varmt, maten skal helst være på -18 eller kaldere. 

-45-kjølere er ment for lab-bruk og tilsvarende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...