Gå til innhold

«Vent med å svare han en time eller to»

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei. Relativt nyskilt dame her i slutten av trettiårene. Lenge siden jeg har datet. Nå har jeg møtt en trivelig mann, og alle venninner anbefaler meg å vente en time eller to med å svare han på meldinger. Altså, hallo? Hvorfor det? Alle vet jo at alle går med telefonen klistret på seg til enhver tid nå om dagen. Hvorfor skal jeg vente med å svare? For å virke kostbar? Han skjønner jo da at jeg spiller et spill. Eller?

Anonymkode: 241e5...291

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svar når det passer for deg å svare 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
c_buk skrev (1 minutt siden):

Svar når det passer for deg å svare 

Det tenker jeg og, men da sier de at jeg virker for lett tilgjengelig.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet å spille noe spill nei, så svar når det passer deg.

Anonymkode: 798f4...eea

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spill spill, svar når du kan og vil. Slike regler skaper bare forhold basert på mindgames og spill, og ikke noe ekte 

Anonymkode: a6827...cfe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En gang i blandt er det helt ok å ikke svare med en gang fordi man gjør noe annet. Det er ikke så attraktivt å til enhver tid gi uttrykk for at man sitter med mobilen i hånda. Men det bør være når man faktisk gjør noe annet og er opptatt, ikke når man sitter å skal spille et spill og leke hard to get. 

Anonymkode: 2f93e...1de

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det tenker jeg og, men da sier de at jeg virker for lett tilgjengelig.

Absolutt ikke. Merkelige regler dette dating. 

Det er allikevel viktig å ha sitt eget liv. Ikke avbryt andre avtaler om han foreslår noe. 

Anonymkode: 798f4...eea

• Nyttig 1
Skrevet

Bare jenter stuck i tenårene spiller spill, utstråler usikkerhet og umodenhet. 

Ingenting er så teit som kvinner som venter 3 dager for de svarer , forteller meg bare at her er det ei som ikke er travel men vil gjerne ønske og fremstille seg som det

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer nesten aldri med engang, men det er jo fordi det er sånn jeg er og ikke fordi jeg skal spille spill. Mange menn jeg har kontakt med svarer heller ikke med engang og det er greit for min del.

Det hadde vært ganske teit om det kom frem at de bare ikke svarte på lenge fordi de spilte spill.

Men jeg blir lei av de som ikke svarer på flere dager. Da antar jeg at de egentlig ikke er særlig interesserte eller bare altfor opptatte.

Er man interessert så svarer man innen rimelig tid, men man bør også tenke over at andre har et liv og jobb.

Anonymkode: 5af2f...06f

AnonymBruker
Skrevet

Han er en voksen mann så det vil neppe telle positivt om du gir inntrykk av å følge den type fjortisregler. Svar når det passer for deg.

Anonymkode: b4b25...367

• Liker 1
Skrevet

En time eller to virker lenge, men ikke svar iløpet av et par minutter, i hvert fall ikke hele tiden. 

Skrevet

Svar med en gang det passer deg. Det synes jeg selv er fint når han jeg melder svarer med en gang.

Men det er jo ikke alltid man kan svare med en gang, og det må være greit for begge parter.

Jeg svarer som oftest med en gang.

Skrevet

Jeg er et voksent menneske. Jeg svarer umiddelbart på alt når jeg sitter og har anledning.
Når jeg er opptatt så har jeg ikke med meg telefonen.

Iblant har jeg hatt kontakt med flørtemenn som tydeligvis tror at det er spennende å ikke svare med en gang, og at jeg skal gå rundt å være spent liksom. Jeg anser det som arrogant og barnslig, og jeg misliker manipulasjon. Veldig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Okei. Relativt nyskilt dame her i slutten av trettiårene. Lenge siden jeg har datet. Nå har jeg møtt en trivelig mann, og alle venninner anbefaler meg å vente en time eller to med å svare han på meldinger. Altså, hallo? Hvorfor det? Alle vet jo at alle går med telefonen klistret på seg til enhver tid nå om dagen. Hvorfor skal jeg vente med å svare? For å virke kostbar? Han skjønner jo da at jeg spiller et spill. Eller?

Du er en voksen dame. Ikke hør på råd om å spille spill. Du vil bli brent. 

Anonymkode: 37e8a...c4c

AnonymBruker
Skrevet

Svar når det passer, eller når du føler at du er opplagt til å svare.

Ingenting er så slitsomt som folk som tror en sitter stand-by ved telefonen til en hver tid. Min mobil ligger ved inngangspartiet i boligen, og jeg sjekker anrop når jeg går forbi.

Anonymkode: 0ce4f...41d

Skrevet

Ikke hør på venninnene dine, svar når det passer deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...