AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Jeg er biseksuell, men har hittil bare hatt forhold til menn. Kvinner har jeg bare hatt noen korte affærer med, mest av seksuell karakter. Akkurat når er jeg alene, og trives med det. Regner med at det vil vare et par år før jeg er klar for å gå inn i noe forhold. Neste gang jeg innleder et forhold har jeg mest lyst til å møte en kvinne. En som har en mer felles oppfatning av livet, samfunnet og hvordan vi gjør ting hjemme. Jeg savner å ha en kjæreste med ekte kjærlighet og deling av hverdagen. Samtidig synes jeg at det er vanskelig å se for seg å avslutte forholdet til ham jeg har en seksuell relasjon til. Vi har delt mye, og han er også en god venn. Vi skal aldri bli kjærester, det passer ikke. Han bor sammen med en annen, og vi er alle fornøyd. Polyamori fungerer fint for meg men jeg trenger faste nære relasjoner. Anonymkode: 03eaa...935
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Skjønner meg overhode ikke på polyamori, så nei, dessverre. Anonymkode: 6481d...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå