Hatsumomo Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Fy søren, når man ser slike serier så blir man ikke overrasket over at huseiere vegrer seg for å leie ut til folk. Det er jammen mye rart der ute av folk! At folk klarer å oppføre seg slik, drite i husleie i flere mnd og grise til stedet de bor på så grundig, skjønner ikke at det er livskvalitet for folk. Forstår det hvis det er psykisk sykdom i bildet, men i flere av tilfellene virker det jo ikke å være det. Noen andre som ser på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 19. mars 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 19. mars 2023 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 20. mars 2023 #3 Del Skrevet 20. mars 2023 Jeg følger med litt sporadisk og har gjort meg samme tanker som deg. Helt utrolig å se noen ganger. Men tenker og at dette er i England der de har et mye større klasseskille og flere mennesker faller igjennom og lever uten et offentlig «sikkerhetsnett» som det vi har i Skandinavia. Det er litt trist å se på enkelte ganger, noen av de synes jeg bare synd i. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå