Gå til innhold

Er han interessert i meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er en kvinne i begynnelsen av 20-årene. Liker kollegaen min som er 9 år eldre og lurer på om han er interessert og liker meg tilbake. 

Han er en litt kleint person. Han har sagt flere ganger at tegninger jeg har tegnet er fine. Var en gang han spurte meg om jeg kunne en ting, så visste han meg hva den tingen var. 

Vi har snakket en del sammen, har prøvd å små flørte litt. Jeg sa at jeg syntes han er veldig flink i jobben, så svarte han at han synes jeg også var det og at han var glad for at jeg jobbet med dem. Sendte han en venneforespørsel på Facebook, han godtok den etter noen få minutter. Han hadde ryddet alt på jobb en dag når han var ferdig, sånn at jeg bare kunne dra. Han satt på huk litt framover meg en dag, jeg satt på en stol bak han. Så legger han seg plutselig på rygg og hviler nesten hodet oppå fotene mine. 

Jeg jobber litt over alt, men mest der han er. Så var jeg på en annen avdeling, da han plutselig kommer inn for å se om alt gikk fint og satt seg ned med oss. Vet at han er litt overalt på jobb, han har mye å gjøre. Vet ikke om det var tilfeldig. Han har flere ganger spurt meg om ting feks om jeg kan spille gitar, noe han er veldig flink på og om jeg liker å klatre, noe som han liker.

Han skulle lage mat på jobb, så kommer jeg inn på kjøkkenet. Virker litt som om han blir nervøs, for han klarer å søle flere ganger. Men så sa han at han ikke var så flink til å lage mat. 

Men han ser ikke på meg noe mer enn normalt, hvertfall ikke som jeg har lagt merke til. Han er vennlig og prater med de fleste. 

Anonymkode: 84e52...f4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som helt vanlig kollega

Anonymkode: 4e280...46b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...