Gjest GreenSky Skrevet 30. desember 2005 #1 Skrevet 30. desember 2005 Jeg kunne tenke meg en benkoppvaskmaskin til kjøkkenet. Har en kjøkkenkrok og ikke plass til oppvaskmaskin i vanlig størrelse. Det blir nok en av disse. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...%20benkmaskiner Er det noen som kjenner noe til disse, og kan komme med en anbefaling? Ev andre typer enn disse?
liv Skrevet 30. desember 2005 #2 Skrevet 30. desember 2005 (endret) Denne leide vi fra thor for ca et år siden og den var veldig grei i allefall. Det du må passe på er at du har mulighet til å skru vannslangen på et sted, og at du har mulighet til å ha avløp. Det er flere som bruker vasken til avløp og har slik kran at de kan skru vannslangen på der da. Endret 30. desember 2005 av liv
Gjest GreenSky Skrevet 30. desember 2005 #3 Skrevet 30. desember 2005 Jeg får ta en kikk under vasken. Har ikke peil på slikt, men jeg tror ikke jeg har noe ekstra avløp. Eller, kanskje... Hm, må sjekke.
Nella Skrevet 30. desember 2005 #4 Skrevet 30. desember 2005 Hvis du går inn å sammenligner de 3 modellene så ser du at Siemens er den desidert beste på det meste. Stømforbruk, vaskeevne, energibruk og har lavest lyd og det er ganske så viktig. Jeg ville uansett aldri kjøpt ecotronic. Det finnes en electrolux modell over den som står på siden også som er dyrere og elektronisk.
Gjest vimse Skrevet 30. desember 2005 #5 Skrevet 30. desember 2005 Elektrolux benkoppvaskmaskin har jeg vært borti, og den fungerer akkurat like fint nå som den gjorde som ny for fem år siden. Ikke bråker den stort heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå