AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Del Skrevet 19. mars 2023 Fra jeg var liten har jeg elska anime og spill, og alltid hatt lyst å kle meg ut som mine favorittkarakterer. Jeg er sammen med en fyr som liker nøyaktig det samme, men vi har aldri fått gjort det på den måten vi vil pga lite penger i familien, skole, jobb osv som har vært i veien. Nå er vi på vei med barn nr 2 og jeg kjenner et stort savn av å starte med cosplay igjen. Kjenner det virkelig gnager i sjela at jeg ikke får gjort noe med det. Har omtrent ingen venner som er interessert i det samme, og de få jeg har syns sånt er rart. Det er vanskelig å finne gamer/anime glade folk til å være venn med en som er mor for jeg må selvfølgelig prioritere mine snart 2barn ovenfor å være sosial med andre med like interesser. Å andre kikker bare rart på meg om jeg snakker om gaming og anime. Føler meg som en outsider som aldri finner sin plass. Jeg er ingen soccermom, håndballmor, turnmor... ved mindre barna mine virkelig interesserer seg for dette når de blir eldre. Har et stort håp om at de skal like de samme tinga som meg og samboer, for da kan vi leve ut interessene sammen hele gjengen. Har et stort ønske om å starte å cosplaye sammen, reise på LAN sammen når barna blir større, og generelt bli en sammensveisa familie med like interesser. Men med dagens samfunn så vil alle bare se rart på dette, å det er det jeg er så redd for. Føler litt på sorgen over å aldri få gjort ting "ferdig" før jeg begynte å få barn. Men så elsker jeg barnet mitt også, og ville ikke bytta hen bort for alt i verden. Anonymkode: 7e952...25a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19. mars 2023 #2 Del Skrevet 19. mars 2023 Men barn er da ingen hindring for at du kan gjøre disse tingene? Det er jo mange som holder på med cosplay i større eller mindre grad. Jeg ramlet inn på et cosplayarrangement på biblioteket her og det virker jo kjempegøy, selv om det ikke er noe jeg kunne tenkt meg å drevet på med selv. Kjør på TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå