Gå til innhold

Er makrell i tomat morgenmat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvem spiser fisk til frokost liksom?

Anonymkode: 8ce8a...aa8

AnonymBruker
Skrevet

Kan være godt med noe litt salt og sunt til frokost, slik som makrell i tomatsaus. Spesielt om det man spiste kvelden før var søtt. 

Anonymkode: 108b8...d40

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg! Hver dag spiser jeg en boks makrell i tomat fordelt på to brødskiver av godt brød (varierer) og jeg holder meg god og mett helt til lunsj i 13 tiden. 

Anonymkode: 5848a...f31

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør. Det er helt normal pålegg liksom...

Anonymkode: 58434...ae1

• Liker 3
Skrevet

Det kan spises når som helst.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvem spiser fisk til frokost liksom?

Anonymkode: 8ce8a...aa8

Veldig, veldig mange. Både makrell i tomat, røkt makrell, gaffelbiter, røkelaks, tunfisksalat m.m. er helt vanlig frokostmat som de færreste ville stusse over at andre spiste. 

Hvem reagerer på at andre spiser fisk til frokost, liksom? 

Anonymkode: ac831...66f

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er helt vanlig pålegg til frokost

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt er det det, mer forundret over at noen mener det ikke er det, og hvorfor de mener dette igrunn? Hvortid mener du ts makrell i tomat skal spises sånn etter den gyldne regel liksom? 19.50 om kvelden? Røkelaks, makrel i tomat.. valgene er mange for fisk til frokost og det er helt normalt 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er kattemat.

Anonymkode: 0ddc6...07b

AnonymBruker
Skrevet

Julemiddag

Anonymkode: 38703...8d9

Skrevet

Oi, jeg spiste akkurat tre skiver med makrell i tomat nå og klokka er over 12. Går det fint? 

Skrevet

Tenkte faktisk å fiske en boks ut av skapet nå. Det er aldeles nydelig til frokost, lunsj eller kvelds. Gjerne med et glass melk til.

Skrevet
DildoShwaggins skrev (Akkurat nå):

Oi, jeg spiste akkurat tre skiver med makrell i tomat nå og klokka er over 12. Går det fint? 

Too late.. 🚑113

Skrevet

Nei, som det står på makrellboksen kan makrell i tomat kun konsumeres mellom kl 12-20, altså er det ikke morgenmat. 

AnonymBruker
Skrevet

Eh… det er da vanlig pålegg og kan spises når som helst på dagen. 

Hvordan det, trenger du bekreftelse på om det er greit å spise det til frokost? 
Eller er du ute etter å shame dem som spiser det til frokost? 

Anonymkode: 6c020...2a6

Annonse
Skrevet

Spiser en boks til dagen ca, rett fra boksen

Skrevet

Pålegg er pålegg, jeg skiller ikke på om de egner seg best til frokost eller kveldsmat., og fisk er alltid sunt.

Skrevet

Makrell i tomat kvalifiserer knapt nok til mat

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser ofte fisk til frokost. Peppermakrell, tunfisksalat, røket- eller gravet laks/ørret, ansjos på egg, sild i alle varianter. Ikke så begeistret for makrell i tomat da det blir for mye saus/sukker, men kun makrell med litt krydder og majones er godt. 

Anonymkode: b1ffb...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...