Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som faktisk har fått god hjelp og funnet tilbake til hverandre etter å ha oppsøkt sexolog?

Selv har vi oppsøkt sexolog noen ganger nå, og jeg ender alltid opp med å tenke at dette er bare visvas. Hun lar ting henge i lufta slikt at vi er nødt til å komme til henne igjen, og jeg er ikke så dum at jeg ikke forstår at hun gjør det kun for å tjene penger. Hun er ikke oppriktig interessert i å hjelpe oss, hun vil tjene penger.

Såh… Noen som har gått til sexolog og fått såpass gode råd at sexlivet og forholdet til partner ble bra igjen?

M43

Anonymkode: 9409e...c49

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til en mannlig sexolog.

Anonymkode: 7ec83...8c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det funker kun hvis du vil få hjelp. Mange går «med» til sexolog og åpner seg ikke. det funker ikke. 

Anonymkode: 76b17...a82

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg trodde jeg tilfredsstilte henne, men hun har bare gått med på sex med meg for å være grei de siste fem åra, minst. Plutselig påstår hun at jeg gjør ting feil, at jeg gjør ting for hardt, at hun ikke liker hvordan jeg gjør sånn og sånn. Hæ??

Jeg har prøvd å endre meg, men hun bare ligger der og greier ikke å engasjere seg. Hun er helt låst.

M43

Skrevet

Man kan ha dårlig match med en sexolog som med alle andre, og det er ingen skam å bytte. Det er en del å ta av.
https://finnensexolog.no/

Skrevet

Jeg har ikke vært hos sexolog, men det høres ut som en god idé. Det kan virke som dere begge er litt låst og ganske frustrerte. Om hun påstår at det er for hard, er det for hard, men jeg forstår også at det er frustrerende for deg å føle at du er den eneste som prøver.

AnonymBruker
Skrevet

Sliter dere ellers med kommunikasjonen i forholdet?

Alt henger jo sammen sånn sett.. Hva gjør at hun ikke åpner seg om det hun har lyst på i et sexliv med deg? Tenker du på om du lytter? Stenger du av når hun prøver uttrykke seg? Det er jo tydelig at hun kjenner på en frustrasjon, men jeg syns det er litt rart at hun bare har føyd seg etter din pipe, for å please deg disse årene 😳 

K36

Anonymkode: 59690...150

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hva jeg gjør galt. Jeg trodde jeg tilfredsstilte henne, men hun har bare gått med på sex med meg for å være grei de siste fem åra, minst. Plutselig påstår hun at jeg gjør ting feil, at jeg gjør ting for hardt, at hun ikke liker hvordan jeg gjør sånn og sånn. Hæ??

Jeg har prøvd å endre meg, men hun bare ligger der og greier ikke å engasjere seg. Hun er helt låst.

M43

Skal ikke påstå at hun virker som verdens beste partner, men hvordan kan du ikke vite hva du gjør "galt", når hun sier rett ut hva du gjør feil og at du gjør det for hardt etc.? 

Hun kommuniserer nå i all fall, og er hos sexolog for å forbedre sexlivet, sikkert for å slutte å være helt låst. Du kan jo selvsagt prøve å bytte sexolog, det finnes nok de som er elendige eller som dere ikke har kjemi med eller whatever, så jeg skal ikke påstå at alt er din feil.

Men du må jo også prøve å være litt åpen, i stedet for å sitte og prøve å "ta" sexologen og å "ta" din kjære. 

Det kan jo også være det stikker dypere enn at du gjør ting "for hardt" og sånt, at parterapi er mer riktig vei å gå for dere. 

Anonymkode: 33a88...5ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...