AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Har brukt vannfast mascara i 25 år fordi alle "ikke vannfaste" mascaraer har gitt meg pandaøyne. Leste nettopp at vippene og huden rundt øynene blir ødelagt, ved å bruke sminkefjerner for vannfast mascara over lang tid. Vippene mine har blitt korte, tørre og blasse, men jeg er 50 så det er kanskje naturlig? Anonymkode: 71f7f...9a5
flusa Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har brukt vannfast mascara i 25 år fordi alle "ikke vannfaste" mascaraer har gitt meg pandaøyne. Leste nettopp at vippene og huden rundt øynene blir ødelagt, ved å bruke sminkefjerner for vannfast mascara over lang tid. Vippene mine har blitt korte, tørre og blasse, men jeg er 50 så det er kanskje naturlig? Anonymkode: 71f7f...9a5 Har,du prøvd denne? Denne blir jeg ikke sort under øynene av. Lett å fjerne, og sitter like bra som en vannfast mascara.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 Ikke min tråd, men Flusa kan du si navnet på den maskaraen? Jeg klarer ikke lese hva som står på den 😅 jeg også skulle gjerne hatt en som ikke er vannfast og ikke gir pandaøyne... Anonymkode: 9bf01...913 1
applestories Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke min tråd, men Flusa kan du si navnet på den maskaraen? Jeg klarer ikke lese hva som står på den 😅 jeg også skulle gjerne hatt en som ikke er vannfast og ikke gir pandaøyne... Anonymkode: 9bf01...913 Ikke meg du spør, men det er nok denne: 1
Jaane doe Skrevet 19. mars 2023 #5 Skrevet 19. mars 2023 Jeg brukte en vannfast maskara i en kort periode før. Sluttet med det, fordi jeg opplevde at vippene mine falt ut og ble ødelagte og korte selv om jeg brukte en sminkefjerner som var ment til å fjerne vannfast maskara.
Kratt_ Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 Jeg bruker rensevann, fukter en bomullspad, bretter den over pekefingeren og beveger fingeren på samme måte som jeg påfører mascara, er ikke så mye borti huden i det hele tatt siden jeg ikke gnir mascaraen rundt overalt
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #7 Skrevet 19. mars 2023 flusa skrev (6 timer siden): Har,du prøvd denne? Denne blir jeg ikke sort under øynene av. Lett å fjerne, og sitter like bra som en vannfast mascara. Hvilket merke? Litt vanskelig å se Ts Anonymkode: 71f7f...9a5
flusa Skrevet 19. mars 2023 #8 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvilket merke? Litt vanskelig å se Ts Anonymkode: 71f7f...9a5 Det er Loreal xxl mascara. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #9 Skrevet 19. mars 2023 Sensai 38° har vært min trofaste i mange år. Den er vannfast, men vannløselig over 38 grader. Da kan den enkelt skylles/vaskes av. Anbefales 😊 Anonymkode: 1380f...68b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå