Gå til innhold

Frisør i Ålesund - kort hår

LampeLampeLampe

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp flyttet til Ålesund og trenger en hårklipp, så jeg er på leting etter ny frisør, helst i sentrum da jeg ikke har bil 😳 Har fått litt ulike tips til salonger, men alle jeg har spurt har langt hår! Jeg har kort hår og synes det er gøy med litt ukonvensjonelle hårklipper, og har erfaring med at frisører kan være litt for forsiktige når de klipper meg. Så jeg er spesifikt på leting etter en frisør som er komfortabel med kort hår, og synes det er gøy å jobbe med litt eksperimentelle hårstiler. Tar veldig gjerne imot alt av tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte meg godt på min faste Cancam på Moa når jeg fortsatt bodde i Åle, og de hadde i alle fall før en avdeling på storsenteret. Kremmergaarden, i 2 etg ved siden av en klesbutikk (over Tante Bruun hvis den fortsatt finnes). Har bare vært der 1 gang, og husker ikke noe nevneverdig (dårlig altså). Og det var veldig flinke og hyggelige folk på Moa i alle fall.

Jeg har hørt mye positivt om Iki Frisør, at de skal være veldig kreative (Helene som eier den er ei kul dame), men de ligger i Moa-området, så kanskje vanskeligere å komme seg til (men ok med buss, en kort gåtur fra stoppet).

Endret av Scherbatsky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...