AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Hei. Min datter på snart 10 år har blitt ekstremt forkjølet. Hun hoster, nyser og er ekstremt snørrete. Hun snyter seg omtrent 3 ganger hvert 5. minutt. Og jeg har sett på papiret etter at hun har blåst i det at det er masse grønt snørr der. Det er veldig mye snørr på papiret, og det har en litt sånn uvanlig grønnfarge. Kan dette være et tegn på en infeksjon? Eller er sånn grønt snørr normalt ved en kraftig forkjølelse? Snørret hennes er også skikkelig seigt og slimete. Jeg tok opp et av papirene fra søpla som hun har blåst nesa si i og tok bilde av snørret sånn at dere kan se hvordan denne grønnfargen er. Er dette vanlig ved en kraftig forkjølelse? Anonymkode: 28da4...e62
Kaisada Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Har du noe saltvann hun kan spyle nesa meg, evt lag en blanding ved å koke opp vann og salt. fyll i en spruteflaske eller noe med tynn tut. Har hun vondt i hodet, bihuler? Ser jo ut som en infeksjon i nese/bihuler, og om hun har feber ville jeg tatt en tur til legen for å måle crp og evt få antibiotika. Men som lindrende behandling; saltvann så får hun ut gørra. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Skrevet 20. mars 2023 Hun har ikke klagd på noe hodepine eller noe sånt. Hun er bare ekstremt snørrete. Heller ikke noe feber, bare veldig forkjølet. Ts Anonymkode: 28da4...e62
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Skrevet 20. mars 2023 Hadde reagert jeg også. Støtter å snakke med legen, ser litt ut som en infeksjon. Anonymkode: b1866...99d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Skrevet 20. mars 2023 https://www.lommelegen.no/øre-nese-og-hals/artikkel/hva-betyr-fargen-pa-snorret/69024483 Anonymkode: 9f2f1...399
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå