Gå til innhold

Runking ved siden av partner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld hadde jeg ikke lyst på sex, så jeg avviste mannen min. Da rullet han seg over på sin side, begynte å runke, sprutet full bokseren sin, sa godnatt og la seg til å sove. 

Hva tenker dere om det?

Anonymkode: 45877...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🥴🥴🥴

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så leit for begge parter 😣 Får egentlig bare litt vondt inni meg av innlegget, tenker ikke så mye om det.

Anonymkode: 02111...e13

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som at han gjør dette i protest. 

For det første  begge må ha lyst på sex. 

For det andre så er det helt greit å runke.  Men gjør det på en skånsom måte. 

Dersom en runker er det ikke sikkert partner får sove.  Da må ærendet gjøres et annet sted. 

Det er viktig å ha forståelse for hverandre, om at begge vil ha sex (pliktsex er usexy og lite tilfredsstillende) og runking er lov (men ta hensyn til partner)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner han godt hvis han allerede var kåt og stiv, særlig hvis det var litt teasing innblandet. Hvis dette skjer jevnlig, ville jeg ikke lagt så mye i det, men det virker litt furtete.

Anonymkode: 661ee...ec6

• Liker 1
Skrevet

Han tok saken i egne hender

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det ekleste er at han sprutet bokseren og sovnet sånn, istedenfor å tørke det bort🤮

Anonymkode: 35e6d...8cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ekleste er at han sprutet bokseren og sovnet sånn, istedenfor å tørke det bort🤮

Anonymkode: 35e6d...8cd

Blir det samme som å komme i søvne, utsette problemet til neste morgen. Dama virket ikke å være ei som tar initiativet til morrasex uansett.

Anonymkode: 661ee...ec6

Skrevet

Tenner på at mannen runker ved siden av meg 🤭

Han gjør det dog oftest etter at jeg har sovnet hvis vi ikke har hatt sex de siste timene før vi la oss. Da ser han på meg og tar på meg mens han runker. Han har alltid en vaskeklut liggende eller så spruter han i boxeren sin (men har den ikke på seg da han ligger naken), til nød ei t-skjorte. Har bedt ham om å sprute på meg mens jeg sover neste gang og gjerne filme samtidig 😄

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Hvorfor skulle han ikke få ronke? Verre at han sover med boxeren full av cum.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke greit.

Anonymkode: 096d4...3e2

• Nyttig 1
Skrevet

Virker som en liten demonstrasjon… Samtidig tenker jeg at han må få gjøre sånn som han selv vil. 

Skrevet

Tenker dette er helt uproblematisk, høres ut som dere har et trygt og godt forhold, naturlig at begge ikke alltid ønsker sex, da er dette en fin løsning😁

AnonymBruker
Skrevet

Gjort det flere ganger hvis dama ikke orker sex, noe som har skjedd mer I det siste pga livssituasjonen hennes. Vet svaret på forhånd, men spør på forhånd av høflighet om det er greit, selv om det egentlig ikke er ett spørsmål, er jo min seng også, så at hun skulle nektet meg å kose meg i min egen seng er helt uaktuelt 

Men å sprute I bokseren, så har han den vel ikke på seg resten av natten? I verstefall kan jeg tørke meg av med bokseren, men tar den såklart ikke på gjen, men er oftest papir i nærheten 

Anonymkode: 3c6c0...2d5

Gjest supernova_87
Skrevet

Har lest på KG at for mange føles det krenkende. 

Jeg synes det bare er helt greit. Noen ganger om jeg ikke føler meg så bra mentalt kan det føles skremmende og ubehagelig. Her kommuniseres det ofte rundt det, typ "er det greit at jeg fikser meg selv her?" med mindre jeg allerede sover.

Det jeg synes er mest merkelig er at folk mener det finnes et felles svar på alle for dette. Samt at hvert enkelt par ikke kommuniserer rundt det selv. Snakk om hva som er greit og ikke. 

Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 9.14):

Hva tenker dere om det?

Jeg tenker at han gikk glipp av å ha det dobbelt så godt med deg når du var klar. Resten har andre tenkt for meg, angående bokseren.

AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bedre at fyren må sove med ballespreng, enes det om på KG.

Anonymkode: 28457...ec8

Skrevet

Jeg har gjort det samme når jeg har blitt avvist av mine tidligere partnere. Da jeg har ligget og onanert ved siden av dem mens de sov. De ville ikke ha sex, og jeg har ett stort behov for sex. Får jeg ikke det, neivel, da fikser jeg orgasmen min selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er respektløst.

Anonymkode: ca706...287

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2023 den 9.14):

I går kveld hadde jeg ikke lyst på sex, så jeg avviste mannen min. Da rullet han seg over på sin side, begynte å runke, sprutet full bokseren sin, sa godnatt og la seg til å sove. 

Hva tenker dere om det?

Skjønner ikke problemet.  Ingenting 

Anonymkode: 72826...21a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...