Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #1 Skrevet 30. desember 2005 Jeg har to deltidsjobber jeg tjener like mye på. Nå har jeg fått skattekort der en del skal leveres hovedarbeidsgiver, og en del til biarbeidsgivere. Men til biarbeidsgivere blir jeg skattet 36 prosent. Jeg vil tjene opptil ti tusen i mnd før skatt, og det er ikke mye tilovers etter at faste utgifter er betalt. Vet noen om jeg kan få et annet skattekort? (Nå innbiller jeg meg at jeg vil bli trukket for mye i skatt fra biarbeidsgiver, penger jeg sannsynligvis trenger sårt hver månede i steden for å få de tilbake om et år når skatteoppgjøret kommer. Råd?
Gjest Chica Skrevet 30. desember 2005 #2 Skrevet 30. desember 2005 Du kan få prosenttrekk istedenfor tabelltrekk. Da får du samme prosenttrekk på begge skattekortene.
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2005 #3 Skrevet 30. desember 2005 Takk for svar! Da har jeg snakket med ligningskontoret og må sende søknad om endring av skattekort. (Idiotisk at det ikke er mulig å få gjort dette pr telefon!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå