Gå til innhold

Hva synes du om dette skjørtet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på det en stund, men får ikke helt bestemt meg. Jeg er ca 174 VM høy, veier 81 kg ca. Har en del rundt magen. 

Noen som vet hvordan det er på? 

Screenshot_20230319_064735_bonprix.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det vil se fint ut på deg😊

Anonymkode: b4f37...266

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det der er et sånt skjørt man bare må prøve på. Ofte er de veldig stramme i livet, så da kommer det an på fasongen din der og. Jeg er 180 høy, men har lite markert midje og veldig firkantet overkropp, så de pleier å bli for stramme og formløse på meg.

Anonymkode: 7f3e2...dc1

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det der er et sånt skjørt man bare må prøve på. Ofte er de veldig stramme i livet, så da kommer det an på fasongen din der og. Jeg er 180 høy, men har lite markert midje og veldig firkantet overkropp, så de pleier å bli for stramme og formløse på meg.

Anonymkode: 7f3e2...dc1

Har ikke smal midje. Har også lite markert midje. Kanskje det ikke er skjørtet for meg.

AnonymBruker
Skrevet
Anonym-bruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke smal midje. Har også lite markert midje. Kanskje det ikke er skjørtet for meg.

Da tipper jeg det blir for trangt i livet til deg.

Anonymkode: 17737...885

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fint, men opplever at noen blir veldig mye bredere i fasongen med sånne skjørt. De går bare utover der man er bredest og fortsetter utover, liksom. 

Anonymkode: 131df...8b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh det syns jeg var fint! Kan du poste linken? 

Anonymkode: 1e3e2...adf

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også eplefasong og og slike skjørt har en tendens til å fremheve magen. Det stopper på kroppens bredeste punkt og fremhever midjen. Så jeg går heller for en rettere fasong med noe struktur. Men kanskje du kler det,  du må bare prøve. 

Anonymkode: 83a3e...49e

• Liker 2
Skrevet

Knapper og lommer, nei

• Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet

Veldig fint skjørt er det i hvert fall. Om det passer kan andre svare bedre på.

Skrevet

Jeg har ikke akkurat eplefasong, men likevel litt ekstra foran. På meg er skjørt vanskelig, sliter med å finne et som ikke gjør slik at jeg ser gravid ut. 
Er redd det samme gjelder deg. Men fint skjørt, deilig med lin!

Skal prøve å poste bilde av et skjørt jeg kjøpte meg i fjor, og som fungerer godt min ikke helt sylslanke kropp:

Det er fra Part two 

F978E708-D0E0-4720-A8B5-1ECADCAE0539.jpeg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Knappet skjørt kan oppføre seg rart når man sitter.

Anonymkode: dbf24...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...