AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #1 Skrevet 19. mars 2023 Er det noe jeg kan få gjort? Det er så irriterende siden hver gang vi er sammen må de alltid ut å røyke hele tiden! Jeg tuller ikke, men vi pleier ofte se på noen serier sammen, og etter hver episode skal de ut å ta en røyk! Er det normalt å røyke hver time? Jeg kan ikke bestemme over de, men nesten så jeg har tenkt på om jeg bare skulle begynt selv siden vi er så mye sammen og da hadde det hvertfall ikke irritert meg. Føler meg litt uttafor også. Ikke så smart å begynne å røyke da. Noen andre som har problemer med venninner som røyker? Anonymkode: a9015...f46
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #2 Skrevet 19. mars 2023 Det aller mest idiotiske du kan gjøre for helsa di er å begynne å røyke. Da bør du heller bytte venninner. Hva sier foreldrene deres? Anonymkode: 5ed53...1cb 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #3 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det aller mest idiotiske du kan gjøre for helsa di er å begynne å røyke. Da bør du heller bytte venninner. Hva sier foreldrene deres? Anonymkode: 5ed53...1cb De sier ingenting, de er begge 18 år og jeg er snart 18. Bare veldig frustrerende og kjipt å føle seg litt utenfor. Virker som det er røykepausene som er høydepunktet dems på en måte. Anonymkode: a9015...f46
Snok1 Skrevet 19. mars 2023 #4 Skrevet 19. mars 2023 Det beste du kan gjøre er å fortelle dem at de er idioter, men at de kan bli smartere og vise det ved å slutte. Å røyke er å trygle om å få et dårlig liv som ender tidlig etter lang og smertefull sykdom. Hilsen eks-røyker.
frøkna Skrevet 19. mars 2023 #5 Skrevet 19. mars 2023 Ikke begynn å røyke! Jeg klarte endelig å slutte for 2 år siden. Det er så befriende! Visste ikke at ungdommer begynte å røyke nå jeg, er ikke det litt 90- talls? 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #6 Skrevet 19. mars 2023 Snok1 skrev (6 minutter siden): Det beste du kan gjøre er å fortelle dem at de er idioter, men at de kan bli smartere og vise det ved å slutte. Å røyke er å trygle om å få et dårlig liv som ender tidlig etter lang og smertefull sykdom. Hilsen eks-røyker. Ja jeg blir egentlig mest oppgitt, liker ikke å kalle eller se på andre mennesker som idioter. De er fine mennesker og mine beste venninner selv om de røyker❤️ Det er bare kjipt og dritt irriterende at de har begynt å røyke. Anonymkode: a9015...f46
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #7 Skrevet 19. mars 2023 frøkna skrev (Akkurat nå): Ikke begynn å røyke! Jeg klarte endelig å slutte for 2 år siden. Det er så befriende! Visste ikke at ungdommer begynte å røyke nå jeg, er ikke det litt 90- talls? Så bra! Håper de også klarer å slutte, men de er ikke så interessert i å slutte nå. De maser mest på meg om jeg heller kan prøve, men sist jeg prøvde begynte jeg bare å hoste og nesten spy, skjønner ikke hvordan de klarer å nyte den røyken! Anonymkode: a9015...f46
Snok1 Skrevet 19. mars 2023 #8 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja jeg blir egentlig mest oppgitt, liker ikke å kalle eller se på andre mennesker som idioter. De er fine mennesker og mine beste venninner selv om de røyker❤️ Det er bare kjipt og dritt irriterende at de har begynt å røyke. Anonymkode: a9015...f46 Jeg liker heller ikke å kalle folk for idioter, men vi vet såpass mye om røyk i dag, at det er faktisk på sin plass. Kan du fortelle vennene dine at du synes det er ille nettopp fordi du er glad i dem og gjerne vil ha dem som venner et langt liv?
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #9 Skrevet 19. mars 2023 Jeg trodde virkelig ikke norske ungdommer røyke mer? Er ikke det sett på som skikkelig harry og lavstatus? Anonymkode: 5ed53...1cb 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #10 Skrevet 19. mars 2023 Snok1 skrev (6 minutter siden): Jeg liker heller ikke å kalle folk for idioter, men vi vet såpass mye om røyk i dag, at det er faktisk på sin plass. Kan du fortelle vennene dine at du synes det er ille nettopp fordi du er glad i dem og gjerne vil ha dem som venner et langt liv? Jo jeg kan prøve det😄 Anonymkode: a9015...f46 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #11 Skrevet 19. mars 2023 Vær så snill, ikke begynn å røyke! Jeg mistet to av mine besteforeldre pga røyk. Og så er det dyrt! En pakke Marlboro Gold koster 165 kr på meny.no, røyker man en pakke for dagen blir det 60.000 kr i året 😐 Det er like mye som en førstegangsbil gjerne koster! Eller en del av egenkapital til hus. Når du er i den alderen som du er så er det mye gruppepress, men akkurat denne bør du absolutt ikke gi etter for! Anonymkode: 4bdcc...6fb 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #12 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg trodde virkelig ikke norske ungdommer røyke mer? Er ikke det sett på som skikkelig harry og lavstatus? Anonymkode: 5ed53...1cb Ikke så lavstatus tror jeg, dette er ikke lavstatusjenter hvertfall. Det er Michael Kors all the way. Anonymkode: a9015...f46
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #13 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vær så snill, ikke begynn å røyke! Jeg mistet to av mine besteforeldre pga røyk. Og så er det dyrt! En pakke Marlboro Gold koster 165 kr på meny.no, røyker man en pakke for dagen blir det 60.000 kr i året 😐 Det er like mye som en førstegangsbil gjerne koster! Eller en del av egenkapital til hus. Når du er i den alderen som du er så er det mye gruppepress, men akkurat denne bør du absolutt ikke gi etter for! Anonymkode: 4bdcc...6fb 165kr?!? Det er jo galskap! Hva er det med Marlboro Gold? Det er akkurat det de røyker! Eller Marlboro Gold 100, sikkert noe av det samme, jeg aner ikke. Det er jo svindyrt!! Beklager, men litt sjokkert her. Jeg vil jo ikke gi etter!!:/ Men vet ikke hvordan jeg skal klare det, det er oss tre som henger sammen, veldig mye. Anonymkode: a9015...f46
Skalperud Skrevet 19. mars 2023 #14 Skrevet 19. mars 2023 Kan ikke du bare bli med de ut når de røyker da? 1
Sirah Skrevet 19. mars 2023 #15 Skrevet 19. mars 2023 Kan du ikke bli med ut når de røyker uten å røyke selv? 🤷♀️ Problem løst. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #16 Skrevet 19. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: 165kr?!? Det er jo galskap! Hva er det med Marlboro Gold? Det er akkurat det de røyker! Eller Marlboro Gold 100, sikkert noe av det samme, jeg aner ikke. Det er jo svindyrt!! Beklager, men litt sjokkert her. Jeg vil jo ikke gi etter!!:/ Men vet ikke hvordan jeg skal klare det, det er oss tre som henger sammen, veldig mye. Anonymkode: a9015...f46 Jeg røyker ikke selv, og har aldri gjort det, så vet ikke hva som er så spesielt med Marlboro Gold. Men har bitt meg merke i at det er et populært merke blant kvinner. Jobber i butikk. Et veldig dårlig tips, men som kan spare venninnene dine for mange penger og kreftsykdom, er å spørre om de kan bytte til snus (90 kr boksen ca). Ser flere svarer at du kan være med de ut å røyke. Nå er det vel også ikke helt helsefremmende å være passiv røyker heller? I ny og ne på fest ja, men hver dag, flere ganger til dagen? Anonymkode: 4bdcc...6fb
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #17 Skrevet 19. mars 2023 Skalperud skrev (6 minutter siden): Kan ikke du bare bli med de ut når de røyker da? Jeg er jo med ut, men er fortsatt irriterende! De står å koser seg, jeg står egentlig bare å blir mer og mer irritert. Anonymkode: a9015...f46
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #18 Skrevet 19. mars 2023 Sirah skrev (5 minutter siden): Kan du ikke bli med ut når de røyker uten å røyke selv? 🤷♀️ Problem løst. Det løser ikke problemet for er jo det som irriterer meg mest, de røykepausene. Anonymkode: a9015...f46
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #19 Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg røyker ikke selv, og har aldri gjort det, så vet ikke hva som er så spesielt med Marlboro Gold. Men har bitt meg merke i at det er et populært merke blant kvinner. Jobber i butikk. Et veldig dårlig tips, men som kan spare venninnene dine for mange penger og kreftsykdom, er å spørre om de kan bytte til snus (90 kr boksen ca). Ser flere svarer at du kan være med de ut å røyke. Nå er det vel også ikke helt helsefremmende å være passiv røyker heller? I ny og ne på fest ja, men hver dag, flere ganger til dagen? Anonymkode: 4bdcc...6fb Oki, da typisk for unge kvinner/jenter? Må være noe med at det er Gold tror jeg, alt skal jo være så glamorøst… Så de skal begynne å snuse? Synes ikke det var den beste ideen🤨 Anonymkode: a9015...f46
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2023 #20 Skrevet 19. mars 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Oki, da typisk for unge kvinner/jenter? Må være noe med at det er Gold tror jeg, alt skal jo være så glamorøst… Så de skal begynne å snuse? Synes ikke det var den beste ideen🤨 Anonymkode: a9015...f46 Nei, kvinner i alle aldre. Vet at snus ikke er beste idéen, derfor jeg skrev at det var et dårlig tips. Men det ''løser'' noen problem, blant annet selve røykepausene, som du skriver er det mest irriterende med røykinga. Men det stinker da 😅 Anonymkode: 4bdcc...6fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå