Gå til innhold

Den perfekte mannen??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann, som jeg har datet over tid. Han er fantastisk! Høyt utdannet, fast jobb, smart, omtenksom, kjærlig.

så et tvilende sekund gjorde jeg et Google-søk på navnet hans. Fikk opp at han har vært 300 dager rusfri😱

Dette er en bekymring for meg, fordi han ikke hat sagt noe om det selv😱

Anonymkode: 02a43...9e0

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da hadde jeg skygget banen.. Sjansen for tilbakefall er ca 99,9% 

Dessuten har han løyet til deg. Mest sannsynlig lyver han om utdannelsen og jobben og livet sitt og bare spiller denne perfekte mannen for å snurre damer rundt fingeren. 

Anonymkode: a8889...800

• Liker 3
Skrevet

Hvor lenge har dere datet?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke jeg tatt sjansen på. Var sammen med en som dysset ned avhengigheten sin, påstod han ikke hadde rørt noe på lenge. Han holdt på bak ryggen min lenge og når vi ble samboere fikk jeg vite på den harde måten hvordan rusen hadde ødelagt han. Det var rus og vold og utroskap i en ond sirkel og med lange perioder i mellom hvor han mente han aldri skulle røre noe igjen ...

Anonymkode: 15859...860

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var rusmissbruker, er rusfri på femte året, har god jobb, samboer og barn. Joda, så klart er det sannsynelig med tilbakefall, men ikke for alle. Er man godt motiviert klarer man å holde seg rusfri. 

Anonymkode: fddaf...b50

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (8 timer siden):

Hvor lenge har dere datet?

Ts

Bare en mnd ca.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da hadde jeg skygget banen.. Sjansen for tilbakefall er ca 99,9% 

Dessuten har han løyet til deg. Mest sannsynlig lyver han om utdannelsen og jobben og livet sitt og bare spiller denne perfekte mannen for å snurre damer rundt fingeren. 

Det er det jeg er redd for😳 Jeg har vært i et lange forhold med en som ruser seg, uten at jeg visste det. Virker som jeg har en merkelig tiltrekning på den «type» mennesker😬

men jeg vet han er i fast jobb, har et godt forhold til sin ex, og har barn 50%.

Jeg vil ikke spørre han direkte, og virke som en stalker…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var rusmissbruker, er rusfri på femte året, har god jobb, samboer og barn. Joda, så klart er det sannsynelig med tilbakefall, men ikke for alle. Er man godt motiviert klarer man å holde seg rusfri. 

Ts

Så fantastisk at det er mulig❤️ 

Skrevet

At han ikke har sagt det, er et enormt rødt flagg. Du sier han er omtenksom, men det er ikke særlig omtenksomt å holde slik informasjon skjult. 

En som er avhengig av rus, er det oftest av en årsak. Det ligger noe bak. Det holder ikke å slutte med rusen, han må også finne løsning på det som ligger bak. Hvis han ikke gjør det, vil han gå tilbake til rusen eller finne en annen form for avhengighet. 

Skrevet

Jeg ville definitivt sagt det; at jeg hadde googlet av nysgjerrighet, og funnet ut dette.
Å være redd for å snakke med en potensiell kjæreste er et helt håpløst utgangspunkt.
Han kan svare på hvor han står, og hva han har for planer for framtida. Det kan ikke folk på KG.
Det er ikke tabu å være aktivt interessert i en du dater. Det er ikke stalking å bruke google.

Har fått masse rare reaksjoner når folk har googlet meg 😂 Har vært med på mye rart, men tror ikke det har skremt noen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bra for deg! Men fem år er ikke lenge. Faren min holdt seg i akuratt 13 år. Da jeg ble tenåring tenkte han vel at jeg var stor nok til å ikke trenge han like mye, så da begynte han å ruse seg igjen. Du kan tro han ødela mamma og resten av oss. 

Han sliter mye i dag med valget han tok men ruser seg fortsatt og har ingen familie eller venner som vil ha kontakt med han. Mamma sier det var akuratt som hun merket alle de rusfrie årene at han bare skjerpet seg, ikke egentlig hadde endret seg men skjerpet seg en periode fordi han måtte men at han liksom gikk å ventet på å kunne ruse seg igjen 

Håper det er anderledes for deg og at du klarer å holde deg vekk for godt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...